کد خبر : 39104
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 مهر 1400 - 16:07

یونگ: باید تلاش کنیم بهترین نتیجه را بگیریم

یونگ: باید تلاش کنیم بهترین نتیجه را بگیریم

بازیکن تیم ملی فوتبال کره جنوبی گفت: در طول ۹۰ دقیقه باید بهترین عملکرد را از خود به جای بگذاریم.   به نقل از فدراسیون فوتبال، جونگ وو یونگ، بازیکن تیم ملی فوتبال کره جنوبی در خصوص دیدار برابر ایران گفت: بازیکنان ایران بسیار قوی هستند و باید در طول ۹۰ دقیقه بهترین بازی را

یونگ: باید تلاش کنیم بهترین نتیجه را بگیریم

بازیکن تیم ملی فوتبال کره جنوبی گفت: در طول ۹۰ دقیقه باید بهترین عملکرد را از خود به جای بگذاریم.

  به نقل از فدراسیون فوتبال، جونگ وو یونگ، بازیکن تیم ملی فوتبال کره جنوبی در خصوص دیدار برابر ایران گفت: بازیکنان ایران بسیار قوی هستند و باید در طول ۹۰ دقیقه بهترین بازی را داشته باشیم. ایران و کره جنوبی از تیم های مهم گروه هستند و باید بهترین نتیجه را بگیریم.
وی در پاسخ به این سوال در زمان آنالیز، نقاط ضعف و قوت تیم ایران را بررسی کرده اید؟ گفت: تیم ایران بسیار قدرتمند است و بازیکنانش از لحاظ فیزیکی و تکنیکی خوب هستند. این تیم سازماندهی خوبی دارد و ما تمرینات را بر اساس آنالیزی که داشتیم، انجام دادیم.
بازیکن تیم ملی کره جنوبی در خصوص اینکه در بازی سوریه با بازیکن هم‌تیمی خود نقش مکملی داشته و در بازی ایران به چه صورت عمل خواهد کرد، گفت: بعد از سوت شروع بازی، مشخص می شود چه اتفاقی رخ می دهد. هر کدام از ما که داخل زمین باشیم، تمام تلاشمان را می کنیم. ما یک تیم هستیم و مانند بازی های قبلی به صورت تیمی باید بهترین عملکرد را داشته باشیم.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس چسبيده

چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح