کد خبر : 208142
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهریور 1402 - 16:57

کاهش ۵۰ درصدی واحدهای صنعتی راکد در خراسان رضوی

کاهش ۵۰ درصدی واحدهای صنعتی راکد در خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، امیررضا رجبی در خصوص شاخص‌های اقتصادی صمت خراسان طی سال گذشته اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ در مجموع ۶۷۰ واحد صنعتی راکد و نیمه‌فعال داشتیم که در سال ۱۴۰۱ توانستیم این رقم را نصف کنیم و به ۳۷۳ واحد رسید. وی افزود: همچنین در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به

کاهش ۵۰ درصدی واحدهای صنعتی راکد در خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، امیررضا رجبی در خصوص شاخص‌های اقتصادی صمت خراسان طی سال گذشته اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ در مجموع ۶۷۰ واحد صنعتی راکد و نیمه‌فعال داشتیم که در سال ۱۴۰۱ توانستیم این رقم را نصف کنیم و به ۳۷۳ واحد رسید.

وی افزود: همچنین در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به ترتیب ۱۱۳ و ۱۵۴ واحد راکد را مجددا راه‌اندازی کردیم.

رجبی با بیان این که «یکی دیگر از اقدامات سازمان صمت در سال گذشته افزایش پنج درصدی واحدهای شهرک‌‌های صنعتی بود» خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۰ چهار هزار و ۸۸۶ واحد صنعتی فعال داشتیم که این عدد در سال ۱۴۰۱ به پنج هزار و ۱۲۸ واحد در شهرک‌های صنعتی استان افزایش یافت.

وی متذکر شد: در سال ۱۴۰۱ میزان ذخایر معدنی شناسایی شده بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافت و از ۲۷ میلیون تن در سال ۱۴۰۰ به ۷۹.۵ میلیون تن رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس چسبيده

چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح