کد خبر : 206467
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 دی 1401 - 9:29

پروژه تاکسی هوایی یاسوج محقق نشد/ در هیچکدام از فرودگاه های کشور تاکسی هوایی نداریم

پروژه تاکسی هوایی یاسوج محقق نشد/ در هیچکدام از فرودگاه های کشور تاکسی هوایی نداریم

درحالی که حدود ۲ سال از وعده مدیرکل وقت میراث فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیرفعلی فرودگاه یاسوج مرکز این استان در ارتباط با فراهم ساختن زیرساخت های پرواز هوایی ( تاکسی ایر ) می گذرد اما مدیر این فرودگاه اکنون از استقبال نکردن شرکت هواپیمایی در این ارتباط خبر می دهد. در روز

درحالی که حدود ۲ سال از وعده مدیرکل وقت میراث فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیرفعلی فرودگاه یاسوج مرکز این استان در ارتباط با فراهم ساختن زیرساخت های پرواز هوایی ( تاکسی ایر ) می گذرد اما مدیر این فرودگاه اکنون از استقبال نکردن شرکت هواپیمایی در این ارتباط خبر می دهد.

پروژه تاکسی هوایی یاسوج محقق نشد/  در هیچکدام از فرودگاه های کشور تاکسی هوایی نداریم

در روز سوم بهمن ۱۳۹۹ مجید صفایی مدیرکل وقت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در دفتر عنایت انصاری مدیر فرودگاه شهدای یاسوج و باهدف ارتقای سطح همکاری های بین سازمانی با هم به گفت و گو پرداختند.

مدیرفرودگاه یاسوج در این دیدار تاکیدکرد که تاکسی هوایی می تواند یکی از راههای جابجایی گردشگر از فرودگاه شیراز به فرودگاه یاسوج باشد.

او گفت که تمام تلاش خود را جهت راه اندازی این سرویس انجام می دهد.

درحالیک ه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بویژه مردم یاسوج همچنان در انتظار پرواز تاکسی هوایی هستند اما مدیر فرودگاه این شهر اکنون از محقق نشدن تلاش های خود برای راه اندازی تاکسی هوایی مابین یاسوج – شیراز خبر می دهد.

“عنایت انصاری” در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: متاسفانه با وجود تمامی تلاش هایی که کردیم نتوانستیم موافقت شرکت موردنظر خود برای تحقق این وعده را جلب کنیم.

وی با بیان اینکه شرکتی که قرار بود مسئولیت پروازهای تاکسی هوایی یاسوج – شیراز را برعهده بگیرد حاضر نشد فعالیت کاری خود را در این شهر شروع کند، اظهارداشت: آن شرکت مُدعی بود که مردم یاسوج از پرواز تاکسی هوایی استقبالی نمی کنند و به همین خاطر حاضر نشدند که فعالیت خود را در این شهر شروع کنند.

مُدیر فرودگاه یاسوج گفت: ما هم دوست داریم پرواز هوایی ( تاکسی ایر ) در شهر یاسوج به شیراز عملیاتی شود اما باوجود تمام پیگیری ها، هر بار بهانه ای برای شروع نکردن فعالیت خود دارد.

انصاری تاکیدکرد که تاکسی هوایی( تاکسی ایر) در هیچکدام از فرودگاه های کشور فعالیت ندارد.

 

منبع: ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس چسبيده

چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح