کد خبر : 208226
تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1402 - 16:14

نمونه های دوربین OnePlus Ace 3 به اشتراک گذاشته شد

نمونه های دوربین OnePlus Ace 3 به اشتراک گذاشته شد

به گزارش خبر راسخ و به نقل از گسمارنا OnePlus در تاریخ ۴ ژانویه از Ace 3 رونمایی خواهد کرد و این گوشی با صفحه نمایش روشن در رنگ زیبای برنزی وارد بازار خواهد شد. این شرکت اکنون به Weibo رفته است تا قدرت دوربین خود را افزایش دهد. این برند تصاویر را در Weibo منتشر

به گزارش خبر راسخ و به نقل از گسمارنا OnePlus در تاریخ ۴ ژانویه از Ace 3 رونمایی خواهد کرد و این گوشی با صفحه نمایش روشن در رنگ زیبای برنزی وارد بازار خواهد شد. این شرکت اکنون به Weibo رفته است تا قدرت دوربین خود را افزایش دهد.

این برند تصاویر را در Weibo منتشر کرد و نشان داد که دوربین اصلی دارای دیافراگم f/1.8 با فاصله کانونی معادل ۲۴ میلی‌متر در مقابل سنسور ناشناخته خواهد بود. شما می توانید از تصاویر زیر لذت ببرید، زیرا ما آنها را با وضوح کامل، همانطور که در رسانه های اجتماعی منتشر شده است، اضافه کرده ایم.

تصاویر خالی، بدون نوار سفید در پایین، حدود ۱۲.۵ مگاپیکسل هستند، به این معنی که سنسور ۵۰ مگاپیکسل خواهد بود، و تلفن در حال انجام پیکسل‌بندی معمولی است. این به نظر می رسد تایید می کند که Ace 3 دوربین ۵۰ مگاپیکسلی f/1.8 را از OnePlus Ace 2 Pro به ارث می برد، همانطور که شایعات نشان می دادند.

ما مشتاقانه منتظر ورود OnePlus Ace 3 به چین هستیم، زیرا انتظار می رود این گوشی در ماه ژانویه در کنار پرچمدار OnePlus 12 در سطح بین المللی معرفی شود. این گوشی احتمالاً به عنوان OnePlus 12R با چیپست Snapdragon 8 Gen 2 و باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی وارد بازار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس چسبيده

چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح