کد خبر : 6239
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 مرداد 1400 - 22:03

نشست «کارآفرینی در حوزه بیوتکنولوژی و سلامت» برگزار می‌شود

نشست «کارآفرینی در حوزه بیوتکنولوژی و سلامت» برگزار می‌شود

انجمن عملی بیوتکنولوژی دانشگاه الزهرا (س) با همکاری انجمن بیوتکنولوژی دانشگاه شهید بهشتی، سلسله نشست‌های «کارآفرینی در حوزه بیوتکنولوژی و سلامت» را برگزار می‌کند. به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، “آشنایی با مجموعه اپیک”، “استارتاپ و چالش‌های پیش رو” و “لزوم نیازسنجی از صنعت و بازار برای توسعه محصولات” از جمله مباحث و موضوعاتی است که

نشست «کارآفرینی در حوزه بیوتکنولوژی و سلامت» برگزار می‌شود

انجمن عملی بیوتکنولوژی دانشگاه الزهرا (س) با همکاری انجمن بیوتکنولوژی دانشگاه شهید بهشتی، سلسله نشست‌های «کارآفرینی در حوزه بیوتکنولوژی و سلامت» را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، “آشنایی با مجموعه اپیک”، “استارتاپ و چالش‌های پیش رو” و “لزوم نیازسنجی از صنعت و بازار برای توسعه محصولات” از جمله مباحث و موضوعاتی است که در این سلسله نشست ها به آن‌ها پرداخته می شود.
این برنامه با حضور و ارائه دکتر احسان شریعتی راد ـ مدیرعامل شرکت نوین طب بنیان راد و موسس و مدیر آکادمی اپیک، روز دوشنبه ۱۸ مرداد ساعت ۲۰ به صورت انلاین در صفحه اینستاگرام انجمن بیوتکنولوژی دانشگاه الزهرا  برگزار می شود.
علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این برنامه به لینک (https://instagram.com/biotech.au?utm_medium=copy_link) مراجعه کنند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس چسبيده

چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح