کد خبر : 198760
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 تیر 1401 - 18:03

نتایج نظرسنجی هفتگی: Poco X4 GT و F4 با استقبال گرم مواجه شدند

نتایج نظرسنجی هفتگی: Poco X4 GT و F4 با استقبال گرم مواجه شدند

به گزارش خبرفوق العاده و به نقل از gsmarena نظرسنجی های هفته گذشته نشان می دهد که مردم به طور کامل در Poco X4 GT و Poco F4 فروخته نمی شوند. بیایید نگاهی دقیق‌تر بیندازیم که چه چیزی در این دو مورد درست بود و چه چیزی اشتباه بود. نظرسنجی ها حاکی از استقبال کمی

به گزارش خبرفوق العاده و به نقل از gsmarena نظرسنجی های هفته گذشته نشان می دهد که مردم به طور کامل در Poco X4 GT و Poco F4 فروخته نمی شوند. بیایید نگاهی دقیق‌تر بیندازیم که چه چیزی در این دو مورد درست بود و چه چیزی اشتباه بود.

نظرسنجی ها حاکی از استقبال کمی بهتر از Poco X4 GT است. یکی از مواردی که جذابیت آن را محدود کرد، عدم وجود برنامه های رسمی برای راه اندازی آن در هند است که به طور سنتی بازار قدرتمندی برای پوکو است. X4 GT مبتنی بر Redmi Note 11T Pro است که در هند نیز موجود نیست (غیر پرو ۱۱T است، اما در همان سطح نیست).

Weekly poll results: Poco X4 GT and F4 get lukewarm reception

به طور قابل پیش بینی، برخی استدلال ها در کامنت ها وجود داشت که انتخاب یک LCD به جای AMOLED را ستایش می کردند و برخی این تصمیم را به سخره می گرفتند. انتقاد مداوم تری از سوی افرادی وارد شد که از پایداری نرم افزاری که تلفن های پوکو اجرا می کنند راضی نبودند.

Weekly poll results: Poco X4 GT and F4 get lukewarm reception

Poco F4 در هند (و سایر بازارها) عرضه شد. تعداد بیشتری از علاقه مندان به این مدل قصد دارند در طول تخفیف های اولیه پرنده، یکی را خریداری کنند، که قیمت پایه را به ۳۵۰ یورو / ۲۴۰۰۰ روپیه کاهش می دهد. این تخفیف ۵۰ یورو / ۴۰۰۰ روپیه است. برای مقایسه، X4 GT تخفیف ۸۰ یورویی بیشتری دریافت کرد، اما با این وجود، اکثر افرادی که می خواهند ترجیح می دهند منتظر بررسی باشند.

انتقادات نسبت به F4 ساده بود – این یک ارتقاء نسبت به F3 نیست. این تلفن دارای دوربین بهبود یافته (۶۴ مگاپیکسل با OIS در مقابل ۴۸ مگاپیکسل) و شارژ سریع‌تر باتری (۰-۱۰۰٪ در ۳۸ دقیقه به جای ۵۲ دقیقه) است، اما همین.

Weekly poll results: Poco X4 GT and F4 get lukewarm reception

حتی اگر نتوانست برخی از مردم را متقاعد کند، پوکو F4 شروع بسیار خوبی در هند دارد – خرده فروش Flipkart آن را “سریع ترین پرچمدار فروش” نامیده است. ما کاملاً با طبقه بندی “پر سرسبد” موافق نیستیم و دوست داشتیم برخی از اعداد فروش مشخص را ببینیم، اما این هنوز یک نشانه امیدوارکننده برای F4 است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس چسبيده

چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح