کد خبر : 20801
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مهر 1400 - 20:11

مخالفت کمیسیون امور داخلی کشور با تحقیق و تفحص از سازمان شهرداری ها و دهیاری ها

مخالفت کمیسیون امور داخلی کشور با تحقیق و تفحص از سازمان شهرداری ها و دهیاری ها

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی از مخالفت اعضای این کمیسیون با درخواست تحقیق و تفحص از سازمان شهرداری ها و دهیاری ها خبر داد. روح الله نجابت ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، بیان کرد: در ابتدا جلسه امروز کمیسیون تقاضای تحقیق و تفحص از سازمان

مخالفت کمیسیون امور داخلی کشور با تحقیق و تفحص از سازمان شهرداری ها و دهیاری ها

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی از مخالفت اعضای این کمیسیون با درخواست تحقیق و تفحص از سازمان شهرداری ها و دهیاری ها خبر داد.

روح الله نجابت ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، بیان کرد: در ابتدا جلسه امروز کمیسیون تقاضای تحقیق و تفحص از سازمان شهرداری ها و دهیاری ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت اعضای کمیسیون با این درخواست مخالفت کردند.
وی در ادامه اظهار کرد: در ادامه جلسه امروز بحث اصلاح قانون انتخابات شوراها که از جلسات گذشته در کمیسیون کلید خورده بود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس چسبيده

چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح