کد خبر : 208231
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1402 - 12:37

لینک سازی: چگونه بک لینک دریافت کنید و چرا به آنها نیاز دارید

لینک سازی: چگونه بک لینک دریافت کنید و چرا به آنها نیاز دارید

  آیا می خواهید وب سایت شما تمام الزامات سئو را برآورده کند و تا حد امکان ترافیک ارگانیک ایجاد کند؟ چگونه رپورتاژ بنویسیم؟ خوب، پس شما باید بک لینک های با کیفیت بالا به وب سایت های خود داشته باشید. در مورد بک لینک های با کیفیت بالا، روش های مختلفی وجود دارد که

 

آیا می خواهید وب سایت شما تمام الزامات سئو را برآورده کند و تا حد امکان ترافیک ارگانیک ایجاد کند؟ چگونه رپورتاژ بنویسیم؟ خوب، پس شما باید بک لینک های با کیفیت بالا به وب سایت های خود داشته باشید.

در مورد بک لینک های با کیفیت بالا، روش های مختلفی وجود دارد که می توانید آنها را دریافت کنید، مانند ایجاد محتوای درجه یک، نوشتن توصیفات، انتشار محتوای آسمان خراش، وبلاگ نویسی مهمان و غیره.

 

با این حال، قبل از اینکه عمیقاً به این روش ها بپردازیم، اجازه دهید شما را با آنچه که بک لینک ها در واقع هستند آشنا کنیم.

 

بک لینک چیست؟

بک لینک ها لینک هایی هستند که یک صفحه در یک وب سایت را به صفحه ای در وب سایت دیگر متصل می کنند. اگر دیگری حاوی یک لینک خارجی به وب سایت شما باشد، شما یک بک لینک از آن وب سایت دارید. به همین ترتیب، اگر وب سایت شما دارای یک لینک خارجی به وب سایت دیگری باشد، آن وب سایت یک بک لینک از شما دارد.

 

این به همان سادگی است.

 

در حالی که به نظر می رسد بک لینک ها نسبتاً ساده هستند، اما به دلایل مختلف مورد توجه قرار می گیرند.

 

برای درک واقعی اهمیت بک لینک ها ضروری است کمی به تاریخ نگاه کنید. به عنوان مثال، قبل از ظهور گوگل چندین موتور جستجو وجود داشت، اما گوگل رویکرد متفاوتی را در پیش گرفت. این رویکرد به این شرکت فناوری کمک می کند تا به یک رهبر بازار جهانی موتورهای جستجو تبدیل شود.

 

لری پیج و سرگئی برین، دو دانشجوی استنفورد، برای ارائه موتور جستجویی که از پیوندها برای ارزیابی ارزش صفحات منفرد در وب جهانی استفاده می کند، همکاری خواهند کرد. این دو نفر یک نیروی محرکه حیاتی داشتند: جمع آوری اطلاعات جهان، سازماندهی آن و سهولت دسترسی به آن.

 

معلوم می شد که آنها در مسیر درستی هستند و در نهایت از طریق گوگل در آن ماموریت پیشرفت خواهند کرد.

 

این دو نفر با این ایده که می‌توان فراوانی استنادها را برای یک صفحه وب‌سایت یا یک مقاله تحقیقاتی به‌صورت آنلاین ارزیابی کرد، پیش بردند. آنها این کار را اساساً با داشتن یک کپی از کل اینترنت و سپس استفاده از آن اطلاعات برای ایجاد الگوریتم خود انجام دادند.

 

آنها می توانند جستجو را با الگوریتم خود بهتر کنند و تجربه کاربر را بهبود بخشند. لازم به یادآوری است که این تمرکز مداوم بر تجربه کاربر منجر به به روز رسانی منظم موتور جستجوی Google شده است. این به روز رسانی ها به حفظ و بهبود تجربه کاربر کمک می کند.

 

در حالی که موتورهای جستجوی دیگری وجود دارند، احتمالاً برای پاسخ به سؤالات مهم خود به Google مراجعه می کنید، بنابراین درک کمی بیشتر در مورد آن به درک دلیل اهمیت بک لینک کمک می کند. همچنین به همین دلیل مهم است که در مورد سئو و جنبه های مختلف مرتبط با آن فکر کنید تا همچنان به ارائه ارزش به مخاطبان مربوطه خود ادامه دهید.

 

بک لینک ها برای وب سایت ها چه می کنند؟

یک وب سایت زمانی مفید است که بتواند به مخاطبان مربوطه خود دسترسی پیدا کند و ارزش بسیار زیادی ارائه دهد. اگر وب سایت قابل مشاهده نباشد، خوانندگان یا بازدیدکنندگان کمتر از وب سایت سود می برند.

 

سازندگان وب سایت می توانند از تکنیک های مختلفی برای بهبود دید وب سایت خود استفاده کنند. یکی از اجزای کلیدی افزایش دید و بهبود تعامل کلی، بهینه سازی موتور جستجو است.

 

بهینه سازی موتورهای جستجو، که به عنوان سئو نیز شناخته می شود، یکی از روش های مختلف برای ایجاد دید در سایت شما است. این بسیار مهم است زیرا موتورهای جستجو هنوز ابزار اصلی برای برآوردن نیازهای شما هستند. افراد می توانند اطلاعات را بیابند، غذای نزدیک را دریافت کنند، و به صورت دیجیتالی از بسیاری از مشاغل مختلف با جستجوهای ساده بازدید کنند.

 

اگر به دنبال افزایش آگاهی دیجیتالی خود هستید، کسب و کار یا خدمات خود را در نتایج جستجو اولویت بندی می کنید و یافتن کسب و کار شما را برای افراد آسان تر می کنید، سئو یک اولویت است.

 

بک لینک ها نقش مهمی در بهینه سازی سئوی وب سایت شما، هدایت ترافیک ارگانیک بیشتر به آن و افزایش آگاهی از برند دارند. در حالی که به اهمیت آن فکر می کنید، به یاد داشته باشید که برای بهترین نتایج با دستورالعمل های موتورهای جستجو همگام باشید.

 

در اینجا مزایای استفاده از بک لینک مناسب برای وب سایت ها را بررسی می کنیم.

 

بهینه سازی بهتر برای موتورهای جستجو

بک لینک ها اساسا به عنوان رای اعتماد برای وب سایت شما عمل می کنند. موتورهای جستجو، مانند گوگل، آنها را چنین می بینند. بنابراین، هرچه بک لینک های بیشتری داشته باشید، رتبه سایت شما برای جستجوهای مربوطه بهتر خواهد بود.

 

البته، در اینجا جنبه های بیشتری برای دانستن وجود دارد، زیرا این فقط مربوط به داشتن تعداد زیادی بک لینک تصادفی به سایت شما نیست. به یاد داشته باشید که ارتباط همیشه در مورد گوگل و سایر موتورهای جستجو مهم است.

 

ترافیک ارگانیک بیشتر

با رتبه بهتر وب سایت شما برای جستجوهای مربوطه، افراد بیشتری به طور ارگانیک به وب سایت شما اشاره می کنند.

 

این افراد اصطلاحی را تشکیل می دهند که ما از آن به عنوان ترافیک ارجاعی یاد می کنیم.

 

ترافیک ارگانیک مهم است زیرا وب سایت را قادر می سازد تا بازدیدکنندگان بیشتری را بدون پرداخت هزینه به دست آورد. اگر کاربران موتورهای جستجو به تنهایی از یک وب سایت بازدید کنند، صاحبان آن وب سایت ترافیک رایگان دریافت می کنند. آنها ممکن است وب سایت را از طریق یکی از موتورهای جستجوی برجسته یا یک موتور جستجوی کمتر شناخته شده پیدا کرده باشند، هر چه که باشد، ترافیک ارگانیک می تواند برای صاحبان وب سایت اهمیت زیادی داشته باشد.

 

ما به اهمیت بهینه سازی موتورهای جستجو و تاثیر آن بر دیده شدن وب سایت باز می گردیم. ترافیک ارگانیک به دلیل مراحل بهبود سئو نیز مهم است زیرا به اعتماد بیشتر می‌افزاید و می‌تواند نرخ تبدیل را بهبود بخشد.

 

دلیل اصلی این امر این است که کاربر موتور جستجو به طور خاص به دنبال پاسخ یا راه حلی است که وب سایت شما ارائه می دهد. آنها قصد دارند و وب سایت شما می تواند نیازهای آنها را برآورده کند. سرمایه گذاری در ترافیک ارگانیک می تواند بازده بیشتری را به همراه داشته باشد زیرا به محض اتمام کمپین تبلیغاتی پولی شما، جریان ترافیک متوقف نمی شود.

 

همانطور که می بینید، ترافیک ارگانیک برای موفقیت طولانی مدت آنلاین بسیار مهم است. عوامل مختلفی در رتبه‌بندی جستجوی ارگانیک وجود دارد، اما چند موردی که باید در نظر گرفته شوند عبارتند از: اطلاعات مرتبط، به‌روزرسانی‌های منظم، کلمات کلیدی بهینه و بک لینک‌ها.

 

مزایای مختلفی برای ترافیک ارگانیک وجود دارد، از جمله:

 

  • جذب مشتریان متعهد
  • احتمال وفاداری به برند بیشتر است
  • یک مزیت رقابتی اصلی به دلیل محتوای مفید و طنین انداز
  • بازاریابی عملی که می تواند مدتی طول بکشد

 

آگاهی از برند

ربات‌های موتورهای جستجو به‌گونه‌ای کار می‌کنند که صفحاتی را که قبلاً درباره آن‌ها می‌دانند، بازبینی می‌کنند تا محتوای جدید و همچنین پیوندهای جدید را پیدا کنند.

 

اگر یک بک لینک از یک صفحه محبوب دارید، احتمال اینکه محتوای شما مورد توجه قرار گیرد بسیار سریعتر است، زیرا ربات های موتورهای جستجو بیشتر از صفحات محبوب بازدید می کنند.

 

سایت های دیگر به شما لینک می دهند زیرا شما محتوای باکیفیتی دارید. اگر اینطور است، به این معنی است که شما نیازهای مخاطبان آنها را برآورده می کنید. در عین حال، شما نیازهای مخاطبان مربوطه خود را نیز برآورده می کنید. در این صورت، با گذشت زمان، می‌توانید به یک مرجع در این زمینه تبدیل شوید و این به برند شما رونق می‌دهد.

 

همانطور که ارزش برند شما افزایش می یابد، افراد بیشتری ابتدا به محصول یا خدمات شما فکر می کنند و این می تواند به نتایج مالی واقعی تبدیل شود.

 

لینک بیلدینگ: نحوه دریافت بک لینک

اکنون، می دانید که چرا بک لینک ها ارزشمند هستند و چرا وب سایت های مختلف این را در استراتژی بهینه سازی موتور جستجوی خود ادغام می کنند. سوال بعدی که ممکن است پیش بیاید این است که چگونه می توانم بک لینک دریافت کنم؟ آیا بهترین روش برای گرفتن بک لینک وجود دارد؟

در اینجا چیزی است که شما باید در مورد لینک بیلدینگ بدانید تا بک لینک را به صورت طبیعی و دستی نیز دریافت کنید.

 

به دنبال فرصت های بک لینک از منابع ارجاع برتر باشید

می توانید با جستجو در منابع ارجاع برتر در وب سایت خود شروع کنید. این منابع اساساً به وب سایت شما بک لینک می دهند.

 

با انجام این کار می توانید نوع محتوایی که برای شما بک لینک کسب می کند را تعیین کنید. در نتیجه، می‌توانید به دنبال فرصت‌های جدید باشید یا محتوای مشابهی برای دریافت بک لینک‌های بیشتر ایجاد کنید.

 

این همچنین به این معنی است که می توانید به صورت رایگان بک لینک دریافت کنید. اگر محتوای باکیفیتی ارائه می‌کنید و دیگران آنلاین از شما آگاه هستند، احتمالاً می‌خواهند به طور خودکار به محتوای شما پیوند دهند.

 

با صاحبان وب سایت مربوطه همکاری ایجاد کنید

خوشبختانه، شما می توانید در مورد جستجوی خود برای بک لینک فعال باشید. استفاده از لینک های خروجی برای ایجاد مشارکت یکی دیگر از راه های عالی برای دریافت بک لینک به وب سایت شما است. پیوندهای خروجی اساساً پیوندهای خارجی از وب سایت شما هستند که به وب سایت های دیگر اشاره می کنند.

 

اگر این وب سایت ها دارای اعتبار بالایی هستند و ترافیک زیادی از طریق وب سایت شما به آنها منحرف می شود، می توانید یک ایمیل به این وب سایت ها ارسال کنید و شروع به ایجاد رابطه کنید.

 

در ایمیل، برجسته کنید که به دنبال ایجاد نوعی همکاری محتوا هستید. اگر آنها با ایده شما موافق باشند، نه تنها یک رابطه ایجاد می کنید، بلکه بک لینک های با کیفیت بالا و ترافیک بیشتری به وب سایت خود ایجاد می کنید.

 

رقبای خود را به دقت بررسی کنید

داشتن آگاهی از آنچه رقبای شما در این صنعت انجام می دهند نه تنها برای به روز نگه داشتن محتوای شما، بلکه برای دریافت بک لینک نیز ضروری است.

 

رقبای خود را برای منابع بک لینک، محتوای با عملکرد برتر، کلمات کلیدی ارگانیک، فعالیت های رسانه های اجتماعی و موارد دیگر مورد بررسی قرار دهید.

 

به عنوان مثال، اگر یکی از رقبای شما یک بک لینک از یک انجمن دارد، یک نمایه در آن انجمن ایجاد کنید و آنها سعی می کنند یک بک لینک از آن کسب کنند. به طور مشابه، اگر رقیب شما یک بک لینک از یک پست مهمان دارد، سعی کنید محتوا را در آن وب سایت نویسندگی مهمان ایجاد کنید.

 

لینک بیلدینگ شکسته

لینک های شکسته لینک هایی هستند که دیگر کار نمی کنند. دلایل مختلفی می تواند برای آن وجود داشته باشد، مانند حذف وب سایت منبع این پیوندها، داشتن URL نادرست این پیوندها یا بسته شدن وب سایت حاوی این پیوندها.

 

به هر دلیلی، در حالی که سایت های رقبای خود را بررسی می کنید، به دنبال این لینک ها باشید. هنگامی که این پیوندها را پیدا کردید، با صاحب وب سایت تماس بگیرید تا آنها را جایگزین کند و تا زمانی که در آن هستید، وب سایت خود را به عنوان جایگزین پیشنهاد دهید.

 

شایان ذکر است در هنگام ارائه پیشنهاد باید لحن متواضعانه ای را اتخاذ کنید. خودتان را معرفی کنید و مطمئن شوید که مکان دقیق پیوند(های) شکسته را در حالی که سعی می کنید به آنها کمک کنید، اشاره کنید.

 

برای به دست آوردن بک لینک، محتوای ممتاز ایجاد کنید

ایجاد محتوای ممتاز برای وب سایت شما یک راه ساده اما وقت گیر برای به دست آوردن بک لینک است.

 

شما باید محتوایی ایجاد کنید که برای وبلاگ نویسان و کارشناسان صنعت جذاب باشد، که به نوبه خود ممکن است به وب سایت شما لینک دهند. محتوای متنوعی وجود دارد که می توانید برای وب سایت های خود تولید کنید، مانند دستورالعمل ها، پست های لیست و راهنماها.

 

به عنوان مثال، اگر صاحب یک وبلاگ غذایی هستید، می توانید فهرستی از ۱۰ غذای گیاهی سالم تهیه کنید.

 

با این حال، مطمئن شوید که هر چیزی که می نویسید دقیق، از نظر گرامری درست و مهمتر از همه، بدون سرقت ادبی باشد.

 

انتشار محتوای آسمان خراش

هنگام ساخت یک وب سایت، سازندگان وب سایت می خواهند به این فکر کنند که محتوای آنها چگونه برجسته می شود. یکی از راه ها محتوای آسمان خراش است.

 

ایده پشت محتوای آسمان‌خراش، تولید مقاله‌ای است که تمام جنبه‌های موضوع مورد نظر را پوشش می‌دهد. این نوشته بهتر از بقیه در مورد موضوع داده شده است، که آن را شایسته تولید بک لینک های زیادی می کند.

 

دلیل اینکه به عنوان محتوای آسمان خراش شناخته می شود این است که برجسته خواهد شد و پر از اطلاعات است.

 

برای ایجاد محتوای آسمان‌خراش، می‌توانید با جستجوی موضوعی از جایگاه خود در Google شروع کنید. سپس به صفحاتی که در صفحه اول ظاهر می شوند بروید. توجه داشته باشید که این صفحات بیشترین بک لینک را دریافت می کنند. اگر می خواهید در مورد آن موضوع بنویسید، هر یک از صفحات را با جزئیات مرور کنید و مقاله خود را تولید کنید که بسیار بهتر است.

 

با آماده بودن محتوای آسمان‌خراش، باید آن را تبلیغ کنید. چندین راه وجود دارد که می توانید این کار را انجام دهید:

 

  • با افراد، شرکت‌ها و تأثیرگذارانی که در محتوای خود نام بردید تماس بگیرید تا به آنها اطلاع دهید که ابزار، روش‌ها، تکنیک‌ها یا محصولات آنها را مفید می‌دانید و از آنها بخواهید محتوای شما را بررسی کنند. اگر مطالب را مفید می دانند، از آنها بخواهید که آن را برای مخاطبان خود ذکر کنند. با کسب اطلاعات بیشتر در مورد شما و محتوایتان، به مرور زمان بک لینک دریافت خواهید کرد.
  • سایت هایی را پیدا کنید که قبلاً به پست های موجود مرتبط بک لینک داده اند و محتوای خود را به عنوان جایگزین بهتری پیشنهاد دهید.

 

از اینفوگرافیک استفاده کنید

هنگام تولید محتوا باید به اینفوگرافیک ها فکر کنید.

 

استفاده از اینفوگرافیک ها در مقالات و پست های وبلاگ شما یکی دیگر از راه های ساده اما موثر برای به دست آوردن بک لینک است.

 

این اینفوگرافیک‌ها نه تنها برای مخاطبان شما، بلکه برای سایر تولیدکنندگان محتوا نیز مفید هستند، که ممکن است آن‌ها را به اندازه کافی مفید بدانند تا در وب‌سایت یا وبلاگ‌های خود به آن‌ها مراجعه کنند و در ازای آن بک لینک‌هایی را برای شما فراهم کنند.

 

توصیفات را بنویسید

بسیاری از شرکت ها به دنبال گواهینامه هایی هستند که به عنوان مدرک در وب سایت خود نشان دهند. از این رو، اگر کاربر سرویس یکی از این شرکت‌ها هستید، می‌توانید در ازای دریافت بک لینک، گواهینامه بنویسید.

 

برای استفاده حداکثری از این استراتژی دریافت بک لینک، به دنبال شرکت هایی باشید که مرتبط با صنعت شما هستند و گواهی نامه ارسال کنید.

 

وبلاگ نویسی مهمان

وبلاگ نویسی مهمان یک استراتژی شناخته شده برای دریافت بک لینک های با کیفیت بالا به وب سایت شما است که مخاطبان مناسب را هدف قرار می دهد.

 

وب‌سایت‌های زیادی وجود دارند که دارای بخش نوشتن برای ما یا گزینه‌ای برای ایجاد حساب مشارکت‌کننده هستند. اگر برای هر یک از این وب سایت ها محتوا می نویسید، می توانید پیوند وب سایت خود را در متن محتوای خود یا در قسمت بیوگرافی نویسنده قرار دهید.

 

برای یافتن وب‌سایت‌های وبلاگ‌نویسی مهمان مرتبط، می‌توانید با استفاده از کلمه کلیدی موضوع در گوگل و سایر موتورهای جستجو جستجو کنید و «مقاله مهمان» را در انتهای عبارت جستجو اضافه کنید.

 

هنگامی که یکی از این وب‌سایت‌ها را پیدا کردید، برای موضوع خود طرحی بسازید و جزئیاتی را که موضوع پوشش می‌دهد و چگونه به مخاطبانشان کمک می‌کند، پوشش دهید.

 

در مصاحبه ها شرکت کنید

مشابه وبلاگ نویسی مهمان، می توانید برای کسب بک لینک در مصاحبه ها شرکت کنید.

 

برای انجام مصاحبه، از طریق اینترنت جستجو کنید و به دنبال وب سایت هایی در صنعت خود بگردید که به طور منظم مصاحبه انجام می دهند.

 

بخشی از بحث ها در انجمن های مختلف شوید

انجمن های گفتگوی زیادی در اینترنت وجود دارد که می توانید بک لینک ها را برای وب سایت خود پیدا کنید. با عضویت در این انجمن های گفتگو، می توانید با گذشت زمان به یک متخصص صنعت تبدیل شوید و بک لینک دریافت کنید.

 

یکی از این انجمن ها Quora است، که در آن می توانید به سوالات در مورد موضوعات مختلف پاسخ دهید و پروفایل خود را بسازید. در قسمت بیو پروفایل خود می توانید لینکی به وب سایت خود اضافه کنید.

 

نکاتی که باید به خاطر بسپارید

شاید تعجب کنید که کدام بک لینک بهتر است؟ مکان های مختلفی وجود دارد که به خوبی کار می کنند. این مکان‌ها می‌توانند از HARO تا پست کردن در توییتر و پلتفرم‌هایی مانند MyBlogU متفاوت باشند. مکان های مختلفی برای تولید بک لینک وجود دارد، مانند یوتیوب، به مکان های دیگری که محتوا را به مخاطبان ارائه می دهند.

 

وب سایت خود را ایجاد کنید

و این به راهنمای ما در مورد دریافت بک لینک پایان می دهد. به طور خلاصه، بک لینک برای سئوی ارگانیک و رتبه بالاتر برای وب سایت شما الزامی است.

علاوه بر این، هیچ کمبودی در راه های دریافت بک لینک وجود ندارد. اینها شامل انتشار محتوای آسمان‌خراش، نوشتن توصیفات، استفاده از اینفوگرافیک در محتوای خود، ایجاد مشارکت با صاحبان وب‌سایت مربوطه، تبدیل شدن به بخشی از بحث‌ها در انجمن‌های مختلف و موارد دیگر است.

 

مطمئناً، برخی از این تاکتیک‌ها یا روش‌ها کمی زمان و تلاش می‌برند، اما می‌توانند نتیجه دهند. مهم است که به خاطر داشته باشید که در حال ایجاد یک وب سایت جدید برای داشتن بهترین نتایج، یک استراتژی قانع کننده داشته باشید.

 

صاحبان وب سایت هایی که در حوزه خود تحقیق می کنند و با جوامع مختلف در دامنه مربوطه خود تعامل دارند، می توانند شکاف ها و فرصت هایی را برای ارائه ارزش واقعی مشاهده کنند. فرآیند تحقیق می تواند قبل از ساخت یک وب سایت جدید انجام شود و از یک برنامه اقدام قوی و نتایج بهتر اطمینان حاصل شود. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 5 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس چسبيده

چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح