کد خبر : 97483
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آبان 1400 - 2:27

لزوم تقویت مشاغل خانگی در بستر فضای مجازی

لزوم تقویت مشاغل خانگی در بستر فضای مجازی

ایسنا/زنجان یک کارشناس اقتصادی گفت: با توجه به رشد و درآمد بالا، تقویت مشاغل خانگی بر بستر فضای مجازی اهمیت دارد. سمیرا احمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: افزایش تولید، یکی از شاخصه‌های پیشرفت اقتصادی هر کشور و به تبع آن در استان‌ها است، به همین خاطر هدایت چرخه تولید به سمت منازل و استفاده

لزوم تقویت مشاغل خانگی در بستر فضای مجازی

ایسنا/زنجان یک کارشناس اقتصادی گفت: با توجه به رشد و درآمد بالا، تقویت مشاغل خانگی بر بستر فضای مجازی اهمیت دارد.

سمیرا احمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: افزایش تولید، یکی از شاخصه‌های پیشرفت اقتصادی هر کشور و به تبع آن در استان‌ها است، به همین خاطر هدایت چرخه تولید به سمت منازل و استفاده از پتانسیل نیروی کار در خانه‌ها می‌تواند علاوه‌بر کمک به اقتصاد خانواده، تولید داخل استانی را نیز رونق بخشد.

وی با اشاره به شعار سال و توجه ویژه مقام معظم رهبری به امر تولید، افزود: یکی از مولفه‌های تحقق شعار سال، توجه به امر تولید در منازل است؛ چرا که با رونق مشاغل خانگی و بدون نیاز به سرمایه‌گذاری کلان برای ایجاد فضاهای تولیدی بزرگ و هزینه‌کردهای دیگر، تولید به میزان بالایی خواهد رسید و شاهد افزایش تولید، صادرات و در نهایت تولید ناخالص خواهیم بود.

این کارشناس اقتصادی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و تاثیر آن بر اشتغال‌های کارگاهی، ادامه داد: رونق مشاغل خانگی در شرایط محدودیت‌های کرونایی که مانعی در برابر چرخه تولید است، به افزایش ظرفیت تولید کمک می‌کند و این در حالی است که این مشاغل نه‌ تنها با شیوع کرونا تعطیل نمی‌شود، بلکه رونق بیشتری نیز پیدا کرده و بازار پایداری را به دست آورده است.

احمدی با اشاره به پدیدآمدن بازارهای جدید و اقبال عموم به این بازارها نسبت به تازگی آن، تصریح کرد: در حال حاضر مشاغل اینترنتی یکی از بهترین ظرفیت‌ها برای توسعه اشتغال است و دولت‌ها باید برای تحقق برنامه اشتغال خود به کسب و کارهایی که در بستر اینترنت و فضای مجازی قابلیت راه‌اندازی دارند، توجه می‌کنند.

وی عنوان کرد: برای حمایت از کسب و کارهای اینترنتی نیازمند الزامات قانونی و اعمال نظارت بر روند فعالیت‌های اینترنتی هستیم. بسیاری از مشاغل خانگی در دوران کرونا بر بستر فضای مجازی توانستند به سود و درآمد سرشار دست یابند و از این طریق به اقتصاد خانواده کمک کردند و این مهم دلیلی بر آن است که مشاغل خانگی بر بستر فضای مجازی تقویت شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس چسبيده

چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح