کد خبر : 172208
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 - 18:44

فارس بارانی می‌شود/خودداری عشایر کوچ رو از جابجایی

فارس بارانی می‌شود/خودداری عشایر کوچ رو از جابجایی

ایسنا/فارس مدیرکل هواشناسی فارس از ورود سامانه بارشی به این استان از امروز شنبه ٢٧ آذر و تداوم فعالیت آن در نقاط مختلف تا روز چهارشنبه یکم دی ماه خبر داد. مهرداد قطره سامانی در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: برای بعد از ظهر امروز شنبه ٢٧ آذر، بارش باران در مناطق شمالی و شمال غرب استان

فارس بارانی می‌شود/خودداری عشایر کوچ رو از جابجایی

ایسنا/فارس مدیرکل هواشناسی فارس از ورود سامانه بارشی به این استان از امروز شنبه ٢٧ آذر و تداوم فعالیت آن در نقاط مختلف تا روز چهارشنبه یکم دی ماه خبر داد.

مهرداد قطره سامانی در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: برای بعد از ظهر امروز شنبه ٢٧ آذر، بارش باران در مناطق شمالی و شمال غرب استان و بارش برف در مناطق مرتفع و سردسیر پیش‌بینی شده است.

او ادامه داد: این سامانه بارشی در روز یکشنبه ٢٨ آذر، در مناطق شمالی، غربی و بخش‌هایی از مرکز استان فعال خواهد بود و در اواخر وقت روز دوشنبه ٢٩ آذر هم مناطق شمالی استان را درگیر بارش باران خواهد کرد.

مدیرکل هواشناسی فارس عنوان کرد: این سامانه در روز سه‌شنبه ٣٠ آذر در مناطق شمالی، شمال غرب و بخش‌هایی از مرکز استان فعال خواهد بود و به تدریج در روز چهارشنبه یکم دی ماه از آسمان فارس خارج می‌شود.

قطره سامانی با بیان اینکه لغزندگی جاده‌ها در مناطق تحت تاثیر، احتمال آبگرفتی معابر و یخ زدگی جاده‌های کوهستانی حاصل از فعالیت این سامانه پیش‌بینی شده است، از مردم فارس خواست تا در انجام فعالیت‌های کوهنوردی، در عبور از جاده‌های کوهستانی و تردد جاده‌ای به سبب لغزندگی جاده‌ها احتیاط کنند.

مدیرکل هواشناسی استان فارس همچنین خواستار عدم جابجایی عشایر کوچ رو و جمع آوری دام‌ها از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها شد.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس چسبيده

چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح