کد خبر : 208004
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اردیبهشت 1402 - 18:51

راهنمای نویسنده برای به‌روزرسانی محتوای مفید Google

راهنمای نویسنده برای به‌روزرسانی محتوای مفید Google

دنیای تولید محتوا و بازاریابی دیجیتال همواره در حال پیشرفت است. کسب‌وکارها، بازاریابان و تولیدکنندگان محتوا همگی در جستجوی راهی هستند تا محتوای خود را رتبه‌بندی و برجسته کنند. برای پاسخگویی به این تقاضا، Google اخیراً به‌روزرسانی محتوای مفید خود را منتشر کرده است که برای کمک به سازندگان محتوا در نوشتن محتوای مفیدتر طراحی شده

دنیای تولید محتوا و بازاریابی دیجیتال همواره در حال پیشرفت است. کسب‌وکارها، بازاریابان و تولیدکنندگان محتوا همگی در جستجوی راهی هستند تا محتوای خود را رتبه‌بندی و برجسته کنند. برای پاسخگویی به این تقاضا، Google اخیراً به‌روزرسانی محتوای مفید خود را منتشر کرده است که برای کمک به سازندگان محتوا در نوشتن محتوای مفیدتر طراحی شده است.

انتشار رسمی به‌روزرسانی در ۹ سپتامبر ۲۰۲۲ به پایان رسید. تکمیل آن ۱۵ روز طول کشید، و مدیران وب‌سایت‌ها اکنون داده‌های کافی برای ارزیابی کامل تأثیر به‌روزرسانی در اختیار دارند.

Google همچنین تکرار دیگری از به‌روزرسانی محتوای مفید برای زبان‌های غیرانگلیسی را در ۵ دسامبر ۲۰۲۲ ارائه کرد. از آنجایی که مقاله در اوایل دسامبر نوشته شد، در درجه اول بر نسخه سپتامبر این به‌روزرسانی تمرکز دارد.

در این پست وبلاگ، به‌روزرسانی محتوای مفید چیست، چگونه کار می‌کند و مزایای آن را بررسی خواهیم کرد. ما همچنین نکات و استراتژی هایی را برای بهینه سازی محتوا برای به روز رسانی محتوای مفید ارائه خواهیم داد.

به روز رسانی محتوای مفید گوگل (HCU) چیست؟

به‌روزرسانی محتوای مفید Google با هدف ایجاد یک سیگنال در سراسر سایت به طور خاص محتوایی را هدف قرار می‌دهد که برای موتورهای جستجو به جای افراد نوشته شده است. به عبارت دیگر، هدف این به‌روزرسانی، پاداش بهتر به محتوای واقعاً رضایت‌بخش و مفید و بی‌ارزش کردن محتوایی است که انتظارات کاربران را برآورده نمی‌کند.

از بسیاری جهات، این به‌روزرسانی بخشی از تلاش‌های گسترده Google برای ایجاد محتوای باکیفیت با پاداش و دسترسی آسان است.

به روز رسانی چگونه کار می کند؟

این به روز رسانی با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشینی برای تجزیه و تحلیل محتوای یک صفحه وب و تعیین اینکه آیا برای کاربران مفید و آموزنده است، کار می کند. گوگل برای تعیین مفید بودن یک صفحه وب به عوامل مختلفی از جمله کیفیت نوشته، ساختار و سازماندهی محتوا و وجود منابع مفید مانند تصاویر و ویدیوها نگاه می کند.

اگر یک صفحه وب مفید تشخیص داده شود، ممکن است در نتایج جستجو برای جستجوهای مرتبط رتبه بالاتری داشته باشد. این می تواند به کاربران کمک کند تا اطلاعات مورد نظر خود را سریعتر و آسان تر پیدا کنند و همچنین می تواند با هدایت ترافیک بیشتر به سایت های خود، به صاحبان وب سایت کمک کند.

الگوریتم‌های جستجوی گوگل دائما در حال تغییر هستند و به‌روزرسانی محتوای مفید تنها یکی از عواملی است که می‌تواند بر رتبه‌بندی یک صفحه وب در نتایج جستجو تأثیر بگذارد. Google از طیف گسترده ای از سیگنال ها برای تعیین ارتباط و کیفیت یک صفحه وب استفاده می کند و همیشه در تلاش است تا تجربه جستجو را برای کاربران بهبود بخشد.

با این حال، به نظر می‌رسد که رهبران صنعت همگی موافق هستند که این به‌روزرسانی مانند سایر به‌روزرسانی‌های Google، به‌عنوان مثال، پاندا و پنگوئن، تغییرات بزرگی ایجاد نکرد.

نظرسنجی توییتر توسط Aleyda Solis نشان داد که ۹ درصد از سئوکاران تأثیر مثبت و ۱۲ درصد تأثیر منفی داشته اند. با این وجود، مهم است که این یافته ها را با کمی نمک در نظر بگیریم، زیرا نوسانات همیشه به این معنی نیست که سایت با یک تغییر بزرگ به روز رسانی ضربه خورده است. گوگل تغییراتی روزانه در الگوریتم خود ایجاد می کند، بنابراین هر نوسانی را می توان به چند چیز نسبت داد.

حتی دنی سالیوان از گوگل نیز تایید کرده است که این به روز رسانی باعث ایجاد تغییرات بزرگی نشده است. با این حال، مسیر مهم تری را نشان می دهد که گوگل با رتبه بندی محتوا در آن پیش می رود.

چگونه تعیین کنیم که آیا محتوای من توسط HCU مورد بازدید قرار گرفته است؟

اگر سایت شما توسط HCU ضربه خورده است، احتمالاً ابتدا با مراجعه به تجزیه و تحلیل خود متوجه آن خواهید شد. با این حال، اگر می ترسید محتوای شما مستعد این به‌روزرسانی باشد، ساده‌ترین راه برای تعیین آن، پاسخ دادن به سؤالات زیر و ارزیابی محتوایی است که در سایت خود ایجاد می‌کنید:

  • آیا محتوای شما در درجه اول برای موتورهای جستجو نوشته شده است تا انسان؟
  • آیا محتوای زیادی در مورد موضوعات مختلف تولید می کنید به این امید که برخی از آنها در نتایج جستجو عملکرد خوبی داشته باشند؟
  • آیا از مقادیر قابل توجهی نرم افزار اتوماسیون برای تولید محتوای خود استفاده می کنید؟
  • آیا شما عمدتاً آنچه را که دیگران می‌گویند بدون افزودن ارزش زیادی خلاصه می‌کنید؟
  • آیا شما در مورد چیزهایی می نویسید که بیشتر به این دلیل هستند که آنها ترند هستند و نه به این دلیل که این محتوا به مخاطبان شما مرتبط است؟
  • آیا محتوای شما اطلاعات کاملی را ارائه می دهد که کاربران انتظار دارند در محتوای شما بیابند؟
  • آیا قصد دارید هنگام نوشتن محتوای خود به تعداد کلمات خاصی دست پیدا کنید؟
  • آیا محتوایی را در موضوعات خاص ایجاد می کنید که در آن تخصص واقعی ندارید اما شانس خوبی برای دریافت ترافیک جستجو دارید؟
  • آیا از سرفصل‌ها و زیرعنوان‌های طعمه کلیک استفاده می‌کنید و قول می‌دهید به سؤالی پاسخ دهید که چنین پاسخی وجود ندارد، مانند پیشنهاد تاریخ تقریبی عرضه برای محصولی که تأیید نشده است؟

بر اساس این خود ارزیابی، متخصصان سئو به سرعت سایت هایی را که بیشترین ضربه را خورده بودند شناسایی کردند. اینها سایت‌هایی هستند که محتوای تولید شده با هوش مصنوعی زیادی دارند، مانند شعر موسیقی، گرامر، و وب‌سایت‌های مبتنی بر پایگاه داده. با این حال، حتی در این زمینه، پچ پچ به اندازه ای که پیش بینی می شد، نبود.

چرا گوگل HCU را راه اندازی کرده است؟

بار دیگر، به‌روزرسانی نشان می‌دهد که گوگل می‌خواهد به سایت‌هایی که رشد غیرعادی یا تهاجمی نشان داده‌اند پایان دهد.

معمولاً، اگر سایتی مانند این را می بینید، این نشانه واضحی است که محتوا به وضوح برای موتورهای جستجو نوشته شده است و نه برای انسان.

اساساً، گوگل می‌خواهد سایت‌ها رشد خود را نشان دهند، زیرا محتوایی که منتشر می‌کنند عمیق، با کیفیت و واقعاً برای مخاطبان مفید است. نمی تواند حجابی برای رانندگی ترافیک باشد.

Google هنگام ارزیابی محتوا برای به‌روزرسانی محتوای مفید به عوامل مختلفی توجه می‌کند. این عوامل شامل طول محتوا، ساختار محتوا، قالب بندی، پیمایش و تجربه کلی کاربر است.

سازندگان محتوا باید تلاش کنند تا محتوایی ایجاد کنند که خواندن و درک آسان و همچنین مفید و مفید برای خوانندگان باشد. آنها همچنین باید به قالب بندی و ناوبری توجه کنند که می تواند بر تجربه کلی کاربر تأثیر بگذارد.

این به‌روزرسانی زمانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که به ظهور نویسندگان محتوای هوش مصنوعی و به‌ویژه ربات چت که اخیراً کل صنعت را متحول کرده است نگاه می‌کنیم – ChatGPT.

اگرچه هیچ اشکالی در این ابزار وجود ندارد و اغلب اوقات محتوای هوش مصنوعی هنوز آموزنده و به خوبی نوشته شده است، اما فاقد عمق و چشم انداز کافی برای باکیفیت و منحصر به فرد کردن آن است. با توجه به محتوای بسیار زیادی که هر روز به صورت آنلاین منتشر می شود، منطقی است که چرا گوگل از ما می خواهد ابزارهایی برای متمایز کردن محتوای پایین از محتوای با کیفیت داشته باشیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس چسبيده

چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح