کد خبر : 204266
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 آبان 1401 - 16:42

دانلود زیرنویس فیلم The Cousins 1959 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Cousins 1959 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Cousins 1959 زیرنویس فیلم عموزاده ها یک فیلم درام فرانسوی موج نو محصول ۱۹۵۹ به کارگردانی کلود شابرول است. داستانی درباره دو پسرعمو به نام های پل منحط با بازی ژان کلود بریالی و چارلز ساده لوح با بازی جرارد بلین را روایت می کند. این فیلم برنده خرس طلایی نهمین

دانلود زیرنویس فیلم The Cousins 1959 زیرنویس فیلم عموزاده ها یک فیلم درام فرانسوی موج نو محصول ۱۹۵۹ به کارگردانی کلود شابرول است. داستانی درباره دو پسرعمو به نام های پل منحط با بازی ژان کلود بریالی و چارلز ساده لوح با بازی جرارد بلین را روایت می کند. این فیلم برنده خرس طلایی نهمین جشنواره بین المللی فیلم برلین شد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم The Cousins 1959 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم The Cousins 1959 چارلز ساده لوح، بی گناه و ایده آلیست، که اهل استان است و چیزی شبیه پسر مامان است، به پاریس نقل مکان می کند تا در آپارتمان ولخرجی عمویش با پسر عموی خود به نام پاول، ولخرج و بی روحش شریک شود، در حالی که هر دو جوان در دانشکده حقوق تحصیل می کنند. در حالی که چارلز برای اینکه مادرش را که روزانه برایش نامه می نویسد ناامید نکند، تحصیلات خود را بسیار جدی می گیرد، به نظر می رسد پل هرگز به سخنرانی نمی رود یا کتابی نمی زند.

چارلز در کلوپی که بسیاری از دوستان پل در طول روز در آن وقت می گذرانند، با فلورانس زیبا، که به هرزگی شهرت دارد، ملاقات می کند. او مدتی را با چارلز در یکی از مهمانی های پر سر و صدا می گذراند و او را جذاب می یابد. چارلز که از گذشته فلورانس چیزی نمی داند، عاشق او می شود.

دانلود زیرنویس فیلم عموزاده ها ۱۹۵۹ یک روز، به دلیل سوء تفاهم، فلورانس دو ساعت قبل از اینکه چارلز به او بگوید که بعد از کلاس با او در مدرسه ملاقات کند، در آپارتمان ظاهر می شود. پل مورد استقبال او قرار می گیرد و سعی می کند او را متقاعد کند که او و چارلز مناسب یکدیگر نیستند و اگر با هم بمانند، در نهایت حوصله اش سر می رود و به چارلز خیانت می کند. کلوویس، یک دوست کاملاً فاسد پل که به عنوان نوعی دلال بازی، دلال محبت و تامین کننده سرگرمی های عجیب و غریب برای پل و دوستانش عمل می کند، می گذرد و بحث را ادامه می دهد. او می‌گوید انگیزه‌های فضیلت‌آمیز اخیر فلورانس زودگذر است و پل واقعاً همان کسی است که باید با او باشد.

چارلز سرانجام پس از دو ساعت انتظار برای فلورانس پس از پایان کلاس به خانه می آید. پل و فلورانس به او می گویند که فلورانس تصمیم گرفته است به آپارتمان نقل مکان کند تا با پل باشد، نه او، و به نظر می رسد چارلز این خبر را کاملاً خوب دریافت می کند و می گوید که نوبت خود را خواهد کشید. او تقریباً تمام وقت خود را به مطالعه در اتاقش می گذراند، اما تمرکز او مرتباً با یادآوری اینکه پل و فلورانس با هم هستند شکسته می شود.

زیرنویس فیلم The Cousins 1959 - بلو سابتایتل

زیرنویس The Cousins 1959 فلورانس اندکی قبل از اینکه پل و چارلز امتحان مهمی بدهند بیرون می‌رود، پل روز قبل از چارلز. پل، به نوعی، هیچ مشکلی برای عبور ندارد و یک مهمانی بزرگ ترتیب می دهد. فلورانس می‌آید و سعی می‌کند با چارلز در اتاقش صحبت کند، اما او می‌گوید که درس خواندن او را قطع می‌کند و او را بیرون می‌اندازد، پس از آن به نظر می‌رسد بیش از سر و صدای اتاق نشیمن حواسش پرت شده است.

در کمال تعجب همه، چارلز امتحانش را پشت سر گذاشت. او سعی می‌کند به کلیسا برود، اما در آن بسته است و سخنان یک کتاب‌فروش صمیمی نمی‌تواند روحیه‌اش را تقویت کند، بنابراین او در اطراف پرسه می‌زند. در حالی که کنار رودخانه می پیچد، مدارک مدرسه و کارت دانشجویی خود را قبل از بازگشت به آپارتمان در آب می اندازد. چارلز یک گلوله را به یکی از هفت تیر شش اتاقه عمویش می زند، سیلندر را می چرخاند و در حالی که اسلحه را به سمت سر پل خواب می برد، ماشه را می کشد. چکش روی یک اتاق خالی کلیک می کند و چارلز اسلحه را رها می کند و به رختخواب می رود.

زیرنویس فیلم عموزاده ها ۱۹۵۹ صبح، پل سعی می کند چارلز را تشویق کند. در حالی که صحبت می کند، مانند اغلب اوقات، با بازیگوشی هفت تیر را برمی دارد و ماشه را می کشد. چارلز دیوانه وار سعی می کند به پل هشدار دهد که تفنگ پر شده است، اما وقتی گلوله به او اصابت کرد، او را قطع کرد و بدون اینکه حرف دیگری بزند می میرد. پل مات و مبهوت برای چند لحظه تقلا می کند تا اتفاقی که اخیرا افتاده را بپذیرد. زنگ در به صدا در می آید و او می رود تا در را پاسخ دهد.

زیرنویس The Cousins 1959 - بلو سابتایتل

زیرنویس عموزاده ها ۱۹۵۹ این فیلم برنده خرس طلایی نهمین جشنواره بین المللی فیلم برلین شد. این فیلم ۱,۸۱۶,۴۰۷ پذیرش در فرانسه داشت که آن را به دومین فیلم محبوب کارنامه شابرول تبدیل کرد.

بوسلی کروتر در نیویورک تایمز اظهار داشت: “شابرول در دوربین مهارت بیشتری نسبت به قلم دارد، و تصویر او برای چشم قابل اعتمادتر است تا ذهن شکاک. آن را تقریباً همان بازیگرانی که در Le Beau Serge برای او بازی کردند، به زیبایی بازی می‌کند.” ورایتی گفت که “کارگردان شابرول کمی بیش از حد نمادگرایی را دنبال کرده است. شخصیت‌ها گاهی اوقات تیره و بیش از حد ادبی هستند تا فرم واقعی. اما یک پیشرفت قاطع، جنبه‌های فنی خوب، و نگاهی به معصومیت که توسط افراد بی‌گناه از بین رفته است، علی‌رغم برخورد کمی ادعایی در برخی مواقع، آن را جذب می‌کند. پائولین کائل نوشت: «عموزاده ها، بیش از هر فیلم دیگری که فکرش را بکنم، سزاوار این است که «نسل گمشده» نامیده شود، با تمام زرق و برق و عاشقانه، پیچیدگی آسان و ناامیدی سریع. که عنوان نشان می دهد.» تی وی گاید آن را «فیلمی بزرگ از موج نوی فرانسه می‌داند که نگاهی تیره و تار و روشن به بدبینی جوانان ارائه می‌کند، این را نباید از دست داد».

زیرنویس فیلم عموزاده ها 1959 - بلو سابتایتل

این فیلم تعدادی از عناصر را معرفی کرد که به زودی به عنوان شابرولیایی در نظر گرفته می شوند. این فیلم در یک محیط بورژوازی می گذرد و سبک کلی آن به صورت خودآگاه صیقل داده شده است، که بیشتر به یاد “سینمای کیفیت” است تا موج نو. همچنین یک ابهام معمولی در مورد شخصیت ها وجود دارد، با چارلز بی فریب که به عنوان چیزی شبیه یک سرزن ظاهر می شود، و پل به عنوان یک شخصیت معیوب، اما پیچیده تر و جالب تر. فرشته نگهبان چارلز، یک کتابفروش آرمانگرا، توسط همراه پل، کلوویس بدخواه، متعادل می شود. صحنه‌های مهمانی نشان می‌دهد که «سلیقه‌ی شابرول برای نمایش و نمایش‌های پر زرق و برق»

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس چسبيده

چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح