کد خبر : 207994
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اردیبهشت 1402 - 18:17

دانش آموز از مرگ حتمی توسط پلیس راهور اشنویه نجات یافت

دانش آموز از مرگ حتمی توسط پلیس راهور اشنویه نجات یافت

به گزارش ایلنا، سرهنگ”علی توکلی” با اعلام جزئیات این خبر گفت: مامور پلیس راهور انتظامی شهرستان اشنویه که در میدان انقلاب برای روان سازی ترافیک مستقر شده بود، متوجه می شود که دانش آموز ۸ ساله داخل نهر پر از آب افتاده است. وی افزود: به محض مشاهده این رخداد، مامور پلیس راهور نسبت به

دانش آموز از مرگ حتمی توسط پلیس راهور اشنویه نجات یافت

به گزارش ایلنا، سرهنگ”علی توکلی” با اعلام جزئیات این خبر گفت: مامور پلیس راهور انتظامی شهرستان اشنویه که در میدان انقلاب برای روان سازی ترافیک مستقر شده بود، متوجه می شود که دانش آموز ۸ ساله داخل نهر پر از آب افتاده است.

وی افزود: به محض مشاهده این رخداد، مامور پلیس راهور نسبت به نجات دانش آموز اقدام و عملیات احیاء توسط وی انجام شد که کودک از مرگ حتمی نجات یافت و برای سیر مراحل درمان تحویل عوامل اوژانس شهرستان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اشنویه در پایان با اشاره به این که این اقدام به موقع پلیس موجی از شادی و خوشحالی مردم را در پی داشت، خاطرنشان کرد: مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات انتظامی به تمام شهروندان عزیز است.

 

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس چسبيده

چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح