کد خبر : 208187
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 - 16:29

دادگاه روسیه درخواست اپل را علیه سوء استفاده از موقعیت غالب بازار رد کرد – RIA

دادگاه روسیه درخواست اپل را علیه سوء استفاده از موقعیت غالب بازار رد کرد – RIA

به گزارش خبر راسخ و به نقل از رویترز ۳ اکتبر (رویترز) – یک دادگاه روسی درخواست تجدیدنظر اپل (AAPL.O) را در مورد سوء استفاده ادعایی از موقعیت غالب خود در بازار از نظر پرداخت های درون برنامه ای رد کرد که به دلیل آن در ژانویه ۱.۲ میلیارد روبل (۱۲.۱ میلیون دلار) جریمه شد.

An Apple logo hangs above the entrance to the Apple store on 5th Avenue in the Manhattan borough of New York City

به گزارش خبر راسخ و به نقل از رویترز ۳ اکتبر (رویترز) – یک دادگاه روسی درخواست تجدیدنظر اپل (AAPL.O) را در مورد سوء استفاده ادعایی از موقعیت غالب خود در بازار از نظر پرداخت های درون برنامه ای رد کرد که به دلیل آن در ژانویه ۱.۲ میلیارد روبل (۱۲.۱ میلیون دلار) جریمه شد. خبرگزاری ریا روز سه شنبه گزارش داد.

اپل بلافاصله به درخواست ایمیلی برای اظهار نظر پاسخ نداد.

سرویس فدرال ضد انحصار روسیه (FAS) اپل را در ماه ژانویه به دلیل آنچه سوءاستفاده شرکت آمریکایی از موقعیت غالب خود در بازار اعلام کرد، جریمه کرد.

در بیانیه ای، رگولاتوری اعلام کرد که قبلاً دریافته بود که اپل توسعه دهندگان روسی را مجبور به استفاده از خدمات پرداخت اپل با اپ استور iOS کرده است که این امر برخلاف قوانین رقابت روسیه است.

به گزارش RIA، تصمیم FAS در ماه مه پس از تایید آن توسط دادگاه مسکو وارد مرحله قانونی شد. اپل هم به این تصمیم و هم برای جریمه اعتراض کرد.

ارزش روبل از ژانویه به شدت کاهش یافته است. از نظر دلاری، از آن زمان تاکنون این جریمه بیش از ۵ میلیون دلار کاهش یافته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس چسبيده

چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح