کد خبر : 196513
تاریخ انتشار : شنبه 17 اردیبهشت 1401 - 10:34

حیوان خود را با پلاک های QR کد به راحتی پیدا کنید

حیوان خود را با پلاک های QR کد به راحتی پیدا کنید

اگر شما هم یکی از کسانی هستید که یک یا چند حیوان خانگی دارید، برای شما هم، گم شدن حیوان خانگی شاید بدترین کابوس و اتفاق باشد. اگر در یکی از گروهای مربوط به حیوانات خانگی در شبکه های اجتماعی عضو باشید، حتماً با آگهی های غم انگیز حیوانات خانگی گم شده مواجه شده اید.

اگر شما هم یکی از کسانی هستید که یک یا چند حیوان خانگی دارید، برای شما هم، گم شدن حیوان خانگی شاید بدترین کابوس و اتفاق باشد. اگر در یکی از گروهای مربوط به حیوانات خانگی در شبکه های اجتماعی عضو باشید، حتماً با آگهی های غم انگیز حیوانات خانگی گم شده مواجه شده اید. رابطه حیوانات خانگی با افراد به نوعیست که امروزه یکی از اعضای خانواده ها محسوب می شوند و از دست دادن یا به خطر افتادن آنها ضربه بزرگی به سلامت روانی فرد و خانواده وارد می کند. 

گم شدن ناگهانی حیوانات خانگی متاسفانه یکی از اتفاقاتیست که با وجود توجه و مراقبت صاجبین حیوانات، به طور مکرر و هر روز برای چندین حیوان خانگی اتفاق می افتد. علاوه بر دقت در نگهداری، ما به عنوان سرپرست حیوانات خانگی چه اقدامی می توانیم انجام دهیم که اگر حیوان خانگی ما گم شد، بتواند به خانه برگردانده شود؟ پت لینک با ابداع جدید خود که پلاکهای QR-code مشخصات حیوانات خانگیست، این مشکل را به بهترین نحو ممکن حل کرده است. 

پلاکهای QR-code پت لینک چیست و چگونه کار می کند؟ پلاک گردنی حیوانات خانگی (که می توانید آن را از سایت پت لینک تهیه کنید)، علاوه بر نام حیوان و شماره تماس شما، قابلیت های بی نظیری را در اختیار حیوان گم شده شما می گذارد که در ادامه بیشتر درباره آن صحبت خواهیم کرد.

مطمئن هستم که این قابلیت ها شما را هم مثل من هیجان زده خواهد کرد. چون همه ما که دوستدار حیوانات هستیم و در خانه خود حیوان خانگی داریم می دانیم که گم کردن یک حیوان تا چه اندازه میتواند نگران کننده و ناراحت کننده باشد. با کمک پت لینک میتوانیم احتمال پیدا شدن حیوان خانگی خود را درصورت گم شدن، بسیار زیاد کنیم.

 

پلاک QR-code حیوانات خانگی پت لینک چیست؟

میتوانید اطمینان داشته باشید که حیوان خانگی شما با داشتن یک پلاک QR-code پت لینک در قلاده گردنی خود، میتواند با یابنده حرف بزند و تمامی موارد زیر را بگوید:

  • میتواند به کاملترین شکل ممکن خود و خانواده اش را معرفی کند!
  • می تواند بیماریهای خاص خود را بیان کند و داروهای ضروری، عادات غذایی و تمامی اطلاعات مهم درباره خود را بگوید! 
  • او شماره تلفن، آدرس و حتی عکس سرپرست خود را به یابنده نشان خواهد داد.
  • و حتی به یابنده خود اطلاع می دهد که درصورت بازگرداند او به خانواده عزیزش، می تواند انتظار چقدر مژدگانی داشته باشد!!

پلاک QR-code حیوانات پت لینک چگونه کار میکند؟

یک پلاک QR-code پت لینک یک پلاک گردنی زیبا، شکیل و براق از جنس استیل ضدزنگ است که در یک روی آن، تصویری نمایشی و در روی دیگر آن یه کد تصویری QR-code منحصر به فرد با لیزر و به صورت دائمی حک شده است. پس از اینکه پلاک به دست شما رسید، در اولین قدم باید اطلاعات مربوط به حیوان خانگی خود را ثبت کنید. برای این کار باید بوسیله گوشی همراه خود، کد تصویری حک شده بر روی پلاک را اسکن کنید و تمام! چون در کمتر از چند دقیقه می توانید علاوه بر اطلاعات اولیه، تمامی آنچه که فکر میکنید لازم است به یابنده حیوان خانگی خود بگویید، را در بانک اطلاعاتی که سایت پت لینک در اختیار شما میگذارد، ثبت کنید. پس از ثبت اولیه اطلاعات، هر بار دیگر که پلاک گردنی حیوان خانگی شما توسط گوشی همراه اسکن شود، این اطلاعات نمایش داده خواهد شد.

چه اطلاعاتی را می توان در پلاکهای QR-code حیوانات خانگی ثبت کرد 

شاید نام حیوان و شماره تماس شما به عنوان سرپرست حیوان تنها مواردی باشد که به نظر شما ضروری و مهم بیاید باشد که این مشخصات بر روی پلاکهای معمولی حیوانات خانگی هم قابل ثبت است. پس چه لزومی دارد که حتماً یکی از پلاکهای QR-code پت لینک در قلاده کردنی حیوان خانگی خود داشته باشیم؟ در این قسمت به شما توضیح میدهیم که این پلاکهای خاص چگونه می تواند تاثیر قابل ذکری بر پیدا شدن و سلامت دوست کوچک شما در صورت گم شدن او داشته باشد.

  • با وجود پلاکهای گردنی QR-code شما میتوانید سن حیوان خود، بیماریهای خاص حیوان  و حتی نوع و مقدار و زمان داروهای ضروری او را به یابنده اطلاع دهید. به عنوان مثال ممکن است سگ کوچک شما ممکن است مبتلا به صرع باشد و عدم اطلاع یابنده از اینکه سگ شما باید هر روز قرص فنوباربیتال مصرف کند، میتواند منجر به حمله صرع در حیوان شود. یابنده می تواند با این اطلاعات تا زمان تحویل حیوان به شما، داروی حیاتی حیوان شما را از نزدیکترین دامپزشکی تهیه کرده و به حیوان بخوراند. ضمناً برای یافتن نزدیکترین کلینیک دامپزشکی به خود را میتوانید از طریق لینک ” لیست دامپزشکی اطراف من ” اقدام کنید.

⦁ میتوانید به منظور ایجاد انگیزه بیشتر برای یابنده، مژدگانی موردنظر خود را نیز در اطلاعات ثبت کنید و نیز میتوانید با نوشتن جملات احساسی که بیان می کند دوست کوچک شما فقط یک حیوان نیست و عضوی از خانواده شماست احتمال بازگزدانده شدن او را بیشتر کنید.
⦁ شما میتوانید بیشتر از یک شماره تماس از خود و اطرافیان مورد اعتماد خود در پلاک های QR-code ثبت کنید تا در صورت در دسترس نبودن یک خط، بتوان با خط دیگری تماس گرفت.
⦁ میتوانید وضعیت عقیم سازی حیوان خود را ثبت کنید تا طمع توله کشی از حیوان ایجاد نشود.
⦁ میتوانید تصویر مشترک خود و حیوان را نیز ثبت کنید تا هنگام مراجعه به یابنده جهت تحویل حیوان او را مطمئن کنید.
⦁ هیچ کس جز شما نمیتواند اطلاعات ثبت شده در پلاکهای QR-code را تغییر دهد ولی شما همواره میتوانید درصورتیکه هریک از اطلاعات مربوط به شما یا حیوان شما مانند شماره تماس یا آدرس یا حتی وضعیت سلامتی حیوان شما تغییر کرد، در زمان بسیار کوتاهی این اطلاعات را تغییر دهید و نیاز نیست پلاک جدیدی سفارش دهید! این هم یکی دیگر از قابلیتهای کارامدیست که پت لینک درصورت تهیه پلاک گردنی QR-code حیوانات خانگی در اختیار شما می گذارد. در زیر نمونه تصویری که یابنده حیوان شما پس از اسکن پلاک گردنی او روی گوشی موبایل خود مشاهده خواهد کرد را برایتان گذاشته ایم.

  • حتی میتوانید علاوه بر شناسنامه پزشکی که دامپزشک برای حیوان شما صادر کرده، سابقه واکسیناسیون و اقداماتی که برای حیوان شما انجام شده است را نیز درج کنید تا در صورت نیاز در کمترین زمان به آن دسترسی داشته باشید. (برای اطلاع از اینکه  از نحوه گرفتن شناسنامه مطلع شوید میتوانید مطلب شناسنامه گرفتن برای حیوان را مطاله کنید 

آیا با وجود اینهمه قابلیت هنوز برای تهیه پلاک گردنی برای دوست کوچک بی زبان خود تردید دارید؟!

چگونه پلاک QR-code حیوانات را خریداری کنم؟

پلاکهای گردنی QR-code پت لینک، در طرحهای جذاب و متنوع و در دو اندازه برای سگ یا گربه خانگی شما طراحی و ساخته شده اند، به سایت پت لینک، قسمت ثبت حیوانات خانگی مراجعه کرده و پلاک زیبای دوست کوچک خود را سفارش دهید. وقتی پلاک گردنی به دست شما رسید، بعد از اولین اسکن پلاک توسط گوشی همراه خود، شما میتوانید اطلاعات موردنیاز حیوان دلبندتان را وارد کرده و برای همیشه این اطلاعات در دسترس هرکس که حیوان شما را پیدا کند، خواهد بود و به راحتی میتوانید حیوان گم شده خود را پیدا کنید ، همچنین نگران خوردن به موقع داروهای کوچولوی دلبندتون نباشید. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس چسبيده

چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح