کد خبر : 196447
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 فروردین 1401 - 16:57

جانمایی آرامستان بهارستان تا یک ماه دیگر انجام می‌شود

جانمایی آرامستان بهارستان تا یک ماه دیگر انجام می‌شود

ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان گفت: با محوریت معاونت عمرانی استانداری جلسه‌ای برای جانمایی آرامستان بهارستان به زودی برگزار و حداکثر تا یک ماه آینده این جانمایی انجام می‌شود. سید رضا مرتضوی، عصر امروز(پنجشنبه، ۱۸ فروردین) در حاشیه جلسه شورای اداری استان اصفهان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پیرو جلساتی که در شهرستان‌های مختلف داریم با هماهنگی که

جانمایی آرامستان بهارستان تا یک ماه دیگر انجام می‌شود

ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان گفت: با محوریت معاونت عمرانی استانداری جلسه‌ای برای جانمایی آرامستان بهارستان به زودی برگزار و حداکثر تا یک ماه آینده این جانمایی انجام می‌شود.

سید رضا مرتضوی، عصر امروز(پنجشنبه، ۱۸ فروردین) در حاشیه جلسه شورای اداری استان اصفهان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پیرو جلساتی که در شهرستان‌های مختلف داریم با هماهنگی که با فرمانداری شهرستان اصفهان انجام دادیم، مقرر شد با توجه به وسعت اصفهان به مناطق مختلف این شهرستان سفر کنیم تا از مشکلات این مناطق با حضور دستگاه‌های مختلف استان اصفهان مطلع شویم تا بهتر بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم.

وی افزود: امروز از مناطق و پروژه‌های مختلف شهر بهارستان و مناطق قلعه شور، کوی راه حق و روستاهای اطراف آن بازدید کردیم. با توجه به وسعت و جمعیت زیاد شهر بهارستان، مراکز درمانی و بهداشتی کافی در این شهر وجود ندارد و تنها یک پایگاه جامع سلامت در این منطقه وجود دارد که مقرر شد با توجه به پیشنهادی که دانشگاه علوم پزشکی داشت دو پایگاه جدید هم در بهارستان احداث و کلنگ‌زنی آن تا دو روز دیگر انجام شود و حداکثر تا پایان سال به چرخه خدمت‌رسانی به مردم این شهر دربیاید.

به گزارش ایسنا، استاندار اصفهان گفت: همچنین قبلا مقرر شده بود که یک بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی در بهارستان احداث شود و در اولین فرصتی که کار کارشناسی لازم انجام شد به محوریت حوزه شرکت عمران بهارستان، کلنگ‌زنی آن انجام شود.

مرتضوی ادامه داد: احداث آرامستان نیز یکی از مطالبات به حق مردم بهارستان است که با مطالعات شهرداری بهارستان مکانی برای احداث آرامستان در نظر گرفته شده بود که برخی از دستگاه‌های نظارتی استان به این جانمایی ایراد گرفتند که به همین دلیل مقرر شد با محوریت معاونت عمرانی استانداری جلسه‌ای برای حل این مشکل به زودی برگزار و حداکثر تا یک ماه آینده این جانمایی انجام شود.

وی درباره آخرین وضعیت انتخابات شورای شهر بهارستان، خاطرنشان کرد: هنوز ابلاغیه‌ای درباره تعیین تکلیف این انتخابات به استانداری واصل نشده است و تا زمانی که به‌عنوان قائم مقام شورای شهر بهارستان انجام وظیفه می‌کنم سعی داریم نقش جایگزین را به خوبی ایفا کنیم و مسائل مربوط به این شهر را بنده پیگیری می‌کنم و با کمک فرماندار اصفهان امورات بهارستان به خوبی پیش می‌رود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس چسبيده

چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح