کد خبر : 208172
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 مهر 1402 - 23:15

تولید سلفون opp صدفی چسب دار

تولید سلفون opp صدفی چسب دار

  زمانی که به فروشگاه می روید انبوهی از مواد غذایی بسته بندی شده در نگاه اول توجه شما را به خود جلب می کند. این بسته بندی های رنگارنگ همگی از نمونه های سلفونی و لمینیت شده هستند که از خراب شدن و آلوده شدن مواد غذایی جلوگیری می کند. در واقع اکثر بسته

 

زمانی که به فروشگاه می روید انبوهی از مواد غذایی بسته بندی شده در نگاه اول توجه شما را به خود جلب می کند. این بسته بندی های رنگارنگ همگی از نمونه های سلفونی و لمینیت شده هستند که از خراب شدن و آلوده شدن مواد غذایی جلوگیری می کند. در واقع اکثر بسته بندی های مواد غذایی از نوعی سلفون به نام سلفون opp ساخته شده اند که یکی از پرکاربردترین انواع سلفون در این زمینه است. در ادامه مطالب بیشتری را در مورد خدمات تولید چسب سلفون opp برای شما بیان می کنیم. در صورتی که تمایل داشته باشید، می توانید ما را تا پایان همراهی کنید. 

تولید سلفون opp صدفی چسب دار

همین حالا با ما تماس بگیرید

۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵

سلفون opp چیست؟

سلفون opp از جمله محصولات پرکارد از خانواده سلفون ها است و از سلفون که به آن پلی پروپیلن نیز می گویند ساخته شده است و اجازه نمی دهد که هوا در میان مواد غذایی جریان پیدا کند. سلفون opp به واسطه ویژگی هایی که دارد از خراب شدن مواد غذایی می تواند جلوگیری کند و به همین خاطر بسیار در این زمینه کاربرد دارد. خدمات تولید چسب سلفون opp باعث شده تا این محصول در صنایع دیگری نیز کاربرد داشته باشد و تنها در زمینه بسته بندی مواد غذایی مورد استفاده قرار نگیرد.

 

سلفون opp صدفی چسب دار چیست ؟

این نوع سلفون از جنس bopp  می باشد که به صورت لیبل پشت چسب دار میتوانیم جهت مشتری با هر ابعادی تولید کنیم.

سلفون opp صدفی چسب دار در صنعت چاپ و بسته بندی و برای لیبل و موارد بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد.

تفاوت سلفون opp با نایلون 

بسیاری از افراد سلفون opp را با نایلون اشتباه می گیرند و این در حالی است که این دو مورد با یکدیگر تفاوت هایی دارند و این تفاوت ها باعث تمایز و تفاوت آن ها از یکدیگر می شود. در ادامه تعدادی از تفاوت های سلفون opp و نایلون را برای شما بیان می کنیم. 

  • سلفون opp نسبت به نایلون شفاف تر و براق تر است. 
  • مقاومت و استحکام سلفون opp نسبت به نایلون بیشتر است. 
  • سلفون opp چاپ پذیری بالایی دارد در حالی که نایلون این گونه نیست و چاپ پذیری کمتری دارد.
  • کیفیت لمینیت در سلفون opp نسبت به نایلون نیز بیشتر است. 

این موارد بخشی از تفاوت های سلفون opp با نایلون است و تمام این موارد نشان دهنده این مورد است که خدمات تولید چسب سلفون opp از نایلون بسیار بیشتر است. 

ویژگی های خدمات تولید چسب سلفون opp

چسب سلفون opp همچون هر چیز دیگری دارای ویژگی هایی می باشد و این ویژگی ها باعث استفاده فراوان از این محصول شده است. یکی از برترین ویژگی ها که بسیار دارای اهمیت است، این است این روش بسته بندی کم هزینه تر از سایر روش ها است و از نظر اقتصادی بسیار به صرفه است. ویژگی دیگر آن وضوح این نوع سلفون می باشد که این امکان را برای خریدار ایجاد می کند که در زمان خرید بتواند جنس داخل سلفون را مشاهده کند. این نوع سلفون از ماشینکاری خوبی برخوردار است و می توان از آن به عنوان ویژگی این محصول اشاره کرد. سلفون opp شفافیت بالایی داشته و همچنین امکان چاپ بر روی آن وجود دارد و می توان به راحتی طرحی را که مد نظر داریم، بر روی آن چاپ کرد. انعطاف پذیری این نوع سلفون نیز یکی دیگر از ویژگی های آن می باشد و همین باعث شده تا به راحتی پاره و یا سوراخ نشود و در برابر فشار یا کشیدگی ها مقاوم باشد. 

انواع سلفون opp

سلفون opp در حالت عادی به طور معمول سلفونی شفاف و بی رنگ است اما می توان با اضافه کردن مواد و عناصری به این سلفون، انواع مختلفی از آن را تولید کرد. در ادامه انواع سلفون opp را معرفی می کنیم‌ و نکاتی را راجب هر کدام برای شما بازگو می کنیم.

  • سلفون شفاف: این نوع سلفون شفاف در واقع همان سلفون opp است که مواد و عنصری به آن اضافه نشده است. این نوع سلفون این امکان را برای ما به وجود می آورد که موادی که داخل بسته بندی است را ببینیم. کیفیت مواد اولیه ای که برای ساخت سلفون opp شفاف استفاده می شود در کیفیت و شفافیت سلفون تاثیرگذار است. از خدمات تولید چسب سلفون opp شفاف می توانیم به استفاده از آن جهت بسته بندی خوراکی هایی همچون چیپس، ماکارانی، کیک، کلوچه، حبوبات، سیگار، پاستیل و… اشاره کنیم.
  • سلفون متالیز: این نوع سلفون از اضافه کردن مقداری پودر فلز آلومینیوم به سلفون opp ساخته می شود و دارای رنگی سیلوری و درخشان هستند. از ابن نوع آلومینیوم در پوشش داخلی بسته بندی موادی چون چیپس، شکلات، چای و… استفاده می شود. در واقع این نوع سلفون از تابش نور خورشید به مواد داخل این بسته ها جلوگیری می کند. 
  • سلفون صدفی:  این نوع از سلفون های opp دارای رنگی صدفی هستند و کاربرد آن ها برای موادی است که نیاز به فریز کزدن و سرمای شدید دارند. 

کاربرد سلفون opp 

در ابتدا اشاره کردیم که از سلفون opp برای بسته بندی مواد غذایی استفاده می شود اما خدمات تولید چسب سلفون opp به اینجا ختم نمی شود و کاربرد های دیگری نیز دارد. از این محصول برای بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی، شوینده ها، دارو ها، لوازم و التحریر و دخانیات  و تولید پاکت پستی و… نیز استفاده می شود. 

قیمت سلفون opp 

 خدمات تولید چسب سلفون opp در انواع مختلف این سلفون متفاوت است و هر نوع کارایی و ویژگی های خاص خود را دارد و همین عوامل است که قیمت این محصول را تعیین می کند. همچنین عواملی چون کیفیت مواد اولیه ی مصرفی و شرکتی که به تولید محصول مشغول است نیز در قیمت تمام شده این محصول تاثیرگذارند و امکان بیان قیمت ثابت وجود ندارد. شما می توانید برای اینکه از قیمت سلفون opp مطلع شوید با کارشناسان و مشاوران مجموعه ما تماس برقرار کرده و پاسخ سوالات خود در رابطه با قیمت و دیگر موارد را از آن ها دریافت کنید.

 

کلام آخر 

در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با خدمات تولید چسب سلفون opp آشنا کنیم و نکاتی را در این خصوص برای شما بیان کردیم. اگر در این خصوص سوالی برای شما به وجود آمده است می توانید سوال خود را در انتهای همین صفحه و در کادر نظرات کاربران برای ما بنویسید تا در فرصتی مناسب کارشناسان ما به آن پاسخ بدهند. از اینکه ما را تا پایان این مقاله همراه کردید از شما بسیار متشکریم. 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس چسبيده

چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح