کد خبر : 207914
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 اسفند 1401 - 18:01

توضیحات استانداری لرستان در باره مسمومیت دانش آموزان دختر در بروجرد

توضیحات استانداری لرستان در باره مسمومیت دانش آموزان دختر در بروجرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در باره مسمومیت دختران دانش آموزان ۲ دبیرستان دخترانه در بروجرد توضیحاتی ارائه داد. مجید منعمی در ارتباط با اخبار منتشره پیرامون مدارس احمدیه و پانزده خرداد بروجرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد:جای نگرانی نیست و مشکل خاصی برای سلامت دانش آموزان وجود ندارد، البته علت یابی این

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در باره مسمومیت دختران دانش آموزان ۲ دبیرستان دخترانه در بروجرد توضیحاتی ارائه داد.

توضیحات استانداری لرستان در باره مسمومیت دانش آموزان دختر در  بروجرد

مجید منعمی در ارتباط با اخبار منتشره پیرامون مدارس احمدیه و پانزده خرداد بروجرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد:جای نگرانی نیست و مشکل خاصی برای سلامت دانش آموزان وجود ندارد، البته علت یابی این موضوع نیازمند بررسی تخصصی و دقیق تر است.

وی افزود: آمار و ارقامی که در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها در خصوص تعداد دانش‌آموزان منتقل شده به بیمارستان مطرح شده است واقعیت نداشته و در واقع آماری که بعضا منتشر شده گمانه زنی رسانه‌ای است.

وی در ارتباط با شرایط دانش‌آموزانی که در یکی دو روز اخیر با این موضوع مواجه شده و به مراکز درمانی منتقل شده بودند،گفت:خوشبختانه حال عمومی همه این افراد مساعد است و صرفا چند دانش آموز به دلیل فشار ناشی از استرس تحت مراقبت قرار گرفتند که حال عمومی آنها نیز مساعد است.

 

منبع: ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس چسبيده

چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح