کد خبر : 206484
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 بهمن 1401 - 15:46

به‌روزرسانی جدید God of War Ragnarok منتشر شده است اما فقط شامل یک اصلاح جزئی است

به‌روزرسانی جدید God of War Ragnarok منتشر شده است اما فقط شامل یک اصلاح جزئی است

  استودیوی سونی سانتا مونیکا آپدیت جدید God of War Ragnarok را منتشر کرده است، اما با توجه به یادداشت های انتشار رسمی، این وصله یک وصله کوچک است.   به روز رسانی جدید دیروز ارائه شد، اما یادداشت های وصله رسمی کمی دیرتر وارد شدند. به این ترتیب، ما واقعاً نمی‌دانستیم که از این

 

C:\Users\mohammad\Downloads\1\11.jpg

استودیوی سونی سانتا مونیکا آپدیت جدید God of War Ragnarok را منتشر کرده است، اما با توجه به یادداشت های انتشار رسمی، این وصله یک وصله کوچک است.

 

به روز رسانی جدید دیروز ارائه شد، اما یادداشت های وصله رسمی کمی دیرتر وارد شدند. به این ترتیب، ما واقعاً نمی‌دانستیم که از این پچ جدید چه انتظاری داشته باشیم. خوب، یادداشت‌ها در حال حاضر هستند، و ظاهراً، این وصله جدید فقط یک رفع «جزئی» برای مشکلی در بازپرداخت‌ها ارائه می‌کند.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\download.jpeg

برای کامل بودن، یادداشت‌های انتشار این به‌روزرسانی جدید God of War Ragnarok را در زیر قرار داده‌ایم:

God of War Ragnarok Update 3.02 یادداشت های انتشار PS5/PS4

گیم پلی

C:\Users\mohammad\Downloads\1\2023-01-25 19_45_19-God of War Ragnarok - Google Search.jpg

رفع نسبی مشکلی را ارائه کرد که ممکن است برخوردها به اشتباه دوباره ایجاد شوند.

بنابراین این بار یک پچ جزئی، اما همانطور که توسعه دهندگان ماه گذشته تایید کردند، بازی در بهار امسال حالت جدید Game Plus را دریافت خواهد کرد. این تیم نوشت:

 

ما می دانیم که بسیاری از شما درخواست کرده اید، بنابراین خوشحالیم که تأیید کنیم که New Game Plus در بهار ۲۰۲۳ به #GodofWarRagnarok خواهد آمد! وقتی به انتشار نزدیک شدیم، جزئیات بیشتری را به اشتراک خواهیم گذاشت!»

 

God of War Ragnarok اکنون در سطح جهانی برای پلی‌استیشن ۵ و پلی‌استیشن ۴ در دسترس است. در نوامبر سال گذشته، اعلام شد که فروش این عنوان در حال حاضر از ۵.۱ میلیون نسخه در سراسر جهان فراتر رفته است و به سریع‌ترین فروش عرضه‌کننده اول شخص در پلی‌استیشن تبدیل شده است. تاریخ.

 

همانطور که ممکن است در بررسی ما خوانده باشید، دنباله ریبوت God of War 2018 واقعا یک بازی شگفت انگیز است. این چیزی است که ما نوشتیم:

 

God of War Ragnarok نیز در عرصه فنی و هنری برجسته است. اگرچه به وضوح یک بازی بین نسلی است، اما می تواند تصاویری خیره کننده و مناظر باشکوهی را برای هر یک از نه قلمرو ارائه دهد. مدل‌های شخصیتی و محیطی به طرز ماهرانه‌ای ساخته شده‌اند و حتی برای کوچک‌ترین جزئیات نیز دقت زیادی دارند. Ragnarok را می توان با انتخاب بین گزینه های گرافیکی مختلف موجود در پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ پرو، که شامل ترجیح نرخ فریم بالاتر به رزولوشن یا برعکس، بازی کرد. در PS4 استاندارد، تنها یک گزینه در دسترس است، بنابراین هیچ شانسی برای تغییر این تنظیمات وجود ندارد. با این حال، بازی بدون هیچ افت فریم محسوسی حتی بر روی کنسول قدیمی‌تر به آرامی اجرا می‌شود، که نشانه واضحی از بی‌نقص بودن فرآیند بهینه‌سازی انجام شده توسط استودیو سانتا مونیکا است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس چسبيده

چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح