کد خبر : 35302
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 مهر 1400 - 15:51

برگزاری وبینار علمی «سوء تغذیه و ردپای اکولوژیکی آن بر ۱۵۴ ملیت»

برگزاری وبینار علمی «سوء تغذیه و ردپای اکولوژیکی آن بر ۱۵۴ ملیت»

انجمن علمی دانشجویی اقتصاد کشاورزی دانشگاه تهران، وبینار علمی «سوء تغذیه و ردپای اکولوژیکی آن بر ۱۵۴ ملیت» را برگزار می‌کند.  کنفرانس علمی با موضوع سوء تغذیه و رد پای اکولوژیکی آن بر ۱۵۴ ملیت با رویکرد؛ تاثیرات مستقیم و غیرمستقیم زیست بوم، موقعیت نظام جهانی، سیاست های اقتصادی و کشاورزی و صنعتی، با حضور و

برگزاری وبینار علمی «سوء تغذیه و ردپای اکولوژیکی آن بر ۱۵۴ ملیت»

انجمن علمی دانشجویی اقتصاد کشاورزی دانشگاه تهران، وبینار علمی «سوء تغذیه و ردپای اکولوژیکی آن بر ۱۵۴ ملیت» را برگزار می‌کند.

 کنفرانس علمی با موضوع سوء تغذیه و رد پای اکولوژیکی آن بر ۱۵۴ ملیت با رویکرد؛ تاثیرات مستقیم و غیرمستقیم زیست بوم، موقعیت نظام جهانی، سیاست های اقتصادی و کشاورزی و صنعتی، با حضور و سخنرانی دکتر احد پزشک‌پور از دپارتمان اقتصاد کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه کارولینا و Dr.Edward L.kick Professor North Carolina state university Department of Agricultural and Resource economics، روز سه‌شنبه ۲۰ مهرماه، ساعت ۱۶:۳۰ به وقت ایران برگزار می شود.
علاقه‌مندان می توانند جهت ثبت نام و دریافت لینک وبینار با شماره ۰۹۰۵۱۵۵۳۶۸۶ در Whatsap و شناسه UT_Aeek @ در تلگرام در ارتباط باشند.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس چسبيده

چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح