کد خبر : 12642
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1400 - 14:55

برخورد جدی با سوءاستفاده ‌کنندگان از برند پژوهشکده گیاهان دارویی

برخورد جدی با سوءاستفاده ‌کنندگان از برند پژوهشکده گیاهان دارویی

رییس پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی از برخورد جدی با سوءاستفاده کنندگان از نام و برند این پژوهشکده خبر داد.   با جستجوی نام گیاهان دارویی در صفحات مجازی و اینترنت، با سایت‌ها و صفحاتی مواجه می‌شویم که با نام پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی در زمینه درمان بیماری‌های چاقی و لاغری و همچنین تولید و عرضه

برخورد جدی با سوءاستفاده ‌کنندگان از برند پژوهشکده گیاهان دارویی

رییس پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی از برخورد جدی با سوءاستفاده کنندگان از نام و برند این پژوهشکده خبر داد.

  با جستجوی نام گیاهان دارویی در صفحات مجازی و اینترنت، با سایت‌ها و صفحاتی مواجه می‌شویم که با نام پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی در زمینه درمان بیماری‌های چاقی و لاغری و همچنین تولید و عرضه انواع گیاهان دارویی، داروهای گیاهی و مکمل‌های گیاهی فعالیت می‌کنند؛ این در حالی است که پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی با عنوان تنها مرکز تحقیقاتی گیاهان دارویی است که با دارا بودن ۴ گروه پژوهشی، سه مرکز خدمات تخصصی در زمینه اهلی سازی گیاهان دارویی، تولید مواد موثره و در نهایت تولید داروها و مکمل‌های گیاهی فعالیت می‌کنند.
دکتر رضا غفارزادگان، رییس پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی تأکید کرد: در این پژوهشکده علاوه بر تولید داروها و مکمل‌های گیاهی، تولید دم‌نوش‌های گیاهی با کاربرد دارویی و دارای مجوز از سازمان غذا و دارو جهت مصارف درمانی تولید می‌شود. کشت و تولید انواع نشاء گیاهان دارویی گواهی شده، حضور گیاهان دارویی دارای کد بانک بذر و همچنین انواع گیاهان دارویی خشک و تر استاندارد از دیگر محورهایی است که تحت عنوان نام و برند پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی ارایه می‌شود و سعی در حفظ این نام و برند با تلاش مستمر همکاران این پژوهشکده شده است.
رییس پژوهشکده گیاهان دارویی ضمن اشاره به تخلف و سو استفاده‌هایی که از نام و برند پژوهشکده می‌شود، تاکید کرد: موارد مختلفی در این زمینه را شاهد هستیم. از جمله انواع داروهای گیاهی در زمینه چاقی و لاغری، بیماری‌های پوست و مو و همچنین بیماری‌های زمینه‌ای با نام پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی در سایت‌ها و صفحات مجازی دیده می‌شود که همه موارد سوء استفاده از نام پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی محسوب می‌شود.
وی افزود: در زمینه برخورد با متخلفان در صفحات مجازی که از روی ناآگاهی، غفلت یا هر مورد دیگری اقدام به سو استفاده از نام این پژوهشکده می‌کنند در گام نخست به‌صورت تذکر و در مراحل بعدی برخورد جدی از طریق مراجع قضایی و همچنین پلیس فتا صورت خواهد پذیرفت.
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی، دکتر غفارزادگان تصریح کرد: مردم نیز باید در این زمینه دقت نظر داشته باشند و قبل از استفاده از هر محصول از اصالت آن از طریق وب‌سایت و یا صفحه اینستاگرام این پژوهشکده و همچنین به‌صورت تماس مستقیم با پژوهشکده اطمینان حاصل کنند تا مورد سو استفاده افراد سودجو قرار نگیرند.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس چسبيده

چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح