کد خبر : 208228
تاریخ انتشار : جمعه 29 دی 1402 - 11:59

«انواع مهربانی»: هر آنچه در مورد یورگوس لانتیموس می دانیم ادامه فیلم «بیچاره ها»

«انواع مهربانی»: هر آنچه در مورد یورگوس لانتیموس می دانیم ادامه فیلم «بیچاره ها»

  به گزارش وبسایت دانلود فیلم و به نقل از برخورد دهنده مارتین اسکورسیزی و رابرت دنیرو; کوئنتین تارانتینو و ساموئل ال جکسون; استیون اسپیلبرگ و تام هنکس. اینها برخی از تحسین‌برانگیزترین جفت‌های کارگردان و بازیگری هستند که تا به حال در صفحه نقره‌ای ظاهر شده‌اند. پس از موفقیت The Favorite و اخیراً با Poor

 

به گزارش وبسایت دانلود فیلم و به نقل از برخورد دهنده مارتین اسکورسیزی و رابرت دنیرو; کوئنتین تارانتینو و ساموئل ال جکسون; استیون اسپیلبرگ و تام هنکس. اینها برخی از تحسین‌برانگیزترین جفت‌های کارگردان و بازیگری هستند که تا به حال در صفحه نقره‌ای ظاهر شده‌اند. پس از موفقیت The Favorite و اخیراً با Poor Things، یورگوس لانتیموس و اما استون به دنبال پیوستن به آن باشگاه محبوب هستند. Kinds of Kindness چهارمین پروژه مشترک این دو را رقم خواهد زد (آنها همچنین در فیلم کوتاه Bleat محصول ۲۰۲۲ با هم کار کردند) و به دلیل میزان موفقیت آنها، این فیلم به یکی از مورد انتظارترین فیلم های سال ۲۰۲۴ تبدیل شده است.

از آنجایی که استون همچنان یکی از پیشتازان مسابقه بهترین بازیگر زن است، بسیاری مشتاقانه منتظر هستند که برنده جایزه اسکار چه چیزی در آستین خود دارد. از میان گروه بازیگران تاثیرگذار و طرح جذاب فیلم، در اینجا همه چیزهایی که در مورد انواع مهربانی می دانیم آورده شده است.

 

آیا «انواع مهربانی» تاریخ انتشار دارد؟

نه، در حال حاضر تاریخ انتشاری برای Kinds of Kindness نداریم. با این حال، از آنجایی که تولید این فیلم بیش از یک سال پیش به پایان رسید، به نظر می رسد بسیار محتمل است که این فیلم در سال ۲۰۲۴ اکران شود. 

شانس زیادی وجود دارد که توزیع کننده فیلم، سرچ لایت پیکچرز، سعی کند از موفقیت فیلم Poor Things استفاده کند. این فیلم در ماه دسامبر منتشر شود. همچنین شانس زیادی وجود دارد که این فیلم در چندین جشنواره پاییزی از جمله جشنواره فیلم ونیز و جشنواره فیلم تلوراید، بسیار شبیه به دو فیلم آخر لانتیموس، به نمایش درآید.

 

آیا “انواع مهربانی” در سینماها خواهد بود یا در جریان؟

دقیقاً مانند سایر فیلم‌های لانتیموس، احتمال زیادی وجود دارد که Kinds of Kindness در ابتدا یک اکران انحصاری در سینماها دریافت کند و در نهایت به استریم برود. این فیلم توسط شرکت «سرچ لایت پیکچرز» متعلق به دیزنی توزیع می‌شود که «چیزهای مورد علاقه و ضعیف» را نیز توزیع کرده است، بنابراین این فیلم احتمالاً اولین پخش خود را در برنامه ادغام شده Disney+ و Hulu انجام خواهد داد که قرار است در بهار ۲۰۲۴ عرضه شود.

 

“انواع مهربانی” درباره چه خواهد بود؟

برخلاف دیگر فیلم‌های لانتیموس، Kinds of Kindness یک فیلم گلچین خواهد بود. در مصاحبه اخیر با گاردین، لانتیموس برخی از جزئیات کلیدی فیلم را فاش کرد:

«این یک فیلم معاصر است که در ایالات متحده اتفاق می‌افتد – سه داستان متفاوت، با چهار یا پنج بازیگر که در هر داستان یک نقش را بازی می‌کنند، بنابراین همه آنها سه قسمت مختلف را بازی می‌کنند. واقعاً مثل ساختن سه فیلم بود.”

 

«انواع مهربانی» اولین فیلم معاصر لانتیموس پس از «کشتن گوزن مقدس» است که در سال ۲۰۱۷ اکران شد. کارگردانان مولف که به فیلم‌های گلچین می‌پردازند، اتفاق نادری در صنعت نیست. وس اندرسون این کار را با The French Dispatch در سال ۲۰۲۱ انجام داد و جوئل و اتان کوئن فیلم The Ballad of Buster Scruggs را در سال ۲۰۱۸ کارگردانی کردند. سبک متمایز لانتیموس به نظر می رسد که کاملاً با این نوع قالب سازگار است.

 

چه کسی در «انواع مهربانی» بازی خواهد کرد؟

همانطور که قبلا ذکر شد، اما استون در فیلم Kinds of Kindness بازی خواهد کرد و چهارمین همکاری او با یورگوس لانتیموس خواهد بود. در حالی که هیچ چیزی در مورد شخصیت هایی که او بازی می کند فاش نشده است، به نظر می رسد که او یکی از بازیگران تکراری است که لانتیموس در هنگام توصیف فیلم به آن اشاره کرد. خارج از کارش با لانتیموس، استون بیشتر به خاطر بازی برنده جایزه اسکار در نقش میا بازیگر زن مشتاق در موزیکال برنده جایزه La La Land اثر دیمین شزل شناخته می شود. استون همچنین اخیراً برای بازی در نقش ویتنی نوزاد-بچه HGTV در سریال محدود عجیب و غریب پارامونت+ بنی سافدی، The Curse، مورد تحسین قرار گرفت. استون همچنین با لانتیموس در یک فیلم مخفی جدید کار کرد که در سال ۲۰۲۳ در یونان فیلمبرداری شد و شایعه شده است که با فیلمساز برای نجات سیاره سبز، بازسازی فیلم کره ای ۲۰۰۳، دوباره با فیلمساز ملحق می شود.

استون تنها پیشکسوت لانتیموس در این گروه نخواهد بود. ویلم دافو، نامزد جایزه اسکار و مارگارت کوالی که با استون در فیلم Poor Things روی پرده ظاهر شدند نیز به بازیگران این فیلم پیوستند. جو آلوین که یکی از دزدان اصلی فیلم The Favourite بود، با این فیلمساز نامزد اسکار نیز دیدار خواهد کرد.

 

بقیه بازیگران فیلم Kinds of Kindness عبارتند از: جسی پلمونز (قاتلان ماه گل)، نامزد جایزه اسکار، هونگ چاو (نهنگ)، مامودو آتی (عنصر) و هانتر شفر (Euphoria).

 

چه کسی “انواع مهربانی” را می سازد؟

یورگوس لانتیموس نه تنها کارگردانی و تهیه کنندگی «انواع مهربانی» را بر عهده خواهد داشت، بلکه به همراه «افتیمیس فیلیپو» نامزد جایزه اسکار، فیلمنامه آن را نیز می نویسد. این اولین همکاری فیلیپو با لانتیموس نیست. او پیش از این فیلمنامه‌های Dogtooth، Alps، The Lobster و The Killing of a Sacred Deer را با Lanthimos نوشته بود. تونی مک نامارا، نامزد جایزه اسکار، که به عنوان فیلمنامه نویس دو فیلم آخر لانتیموس خدمت کرد، این بار در این فیلم حضور نخواهد داشت. اد گینی (Poor Things)، اندرو لو (The Wonder) و کاسیا مالیپان (In Fabric) در کنار لانتیموس تهیه کنندگان این فیلم هستند.

رابی رایان، نامزد جایزه اسکار، پس از خدمت به عنوان مدیر فیلمبرداری فیلم The Favorite and Poor Things، پشت فیلمبرداری فیلم است. یورگوس ماوروپساریدیس، نامزد جایزه اسکار، به عنوان ویراستار «انواع مهربانی» فعالیت می کند و در تمام فیلم های قبلی خود با لانتیموس کار کرده است. نامزد جایزه اسکار توماس نیومن (عنصری) موسیقی فیلم Kinds of Kindness را ساخت که اولین همکاری او با لانتیموس است.

 

فیلم «انواع مهربانی» کی و کجا ساخته شد؟

فیلم‌برداری فیلم Kinds of Kindness با نام اصلی “AND” در اکتبر ۲۰۲۲ در نیواورلئان آغاز شد. عکاسی اصلی در دسامبر بعد تکمیل شد. در مصاحبه قبلی با گاردین، لانتیموس فاش کرد که هنوز در حال کار بر روی تدوین فیلم است. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 5 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس چسبيده

چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح