کد خبر : 97485
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آبان 1400 - 2:27

استاندار لرستان: بیش از میانگین کشور مبتلا به کرونا داریم

استاندار لرستان: بیش از میانگین کشور مبتلا به کرونا داریم

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: بیش از میانگین کشور مبتلا به کرونا داریم. سید موسی خادمی امروز در سی‌وهشتمین آیین پویش و سلامت که با حضور سعید نمکی، وزیر بهداشت در سالن سپهر بانک صادرات خرم‌آباد برگزار شد، با تبریک اعیاد قربان و غدیر خم اظهار کرد: عید قربان، عید از خود گذشتگی و مغلوب شدن شهوانیات

استاندار لرستان:
بیش از میانگین کشور مبتلا به کرونا داریم

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: بیش از میانگین کشور مبتلا به کرونا داریم.

سید موسی خادمی امروز در سی‌وهشتمین آیین پویش و سلامت که با حضور سعید نمکی، وزیر بهداشت در سالن سپهر بانک صادرات خرم‌آباد برگزار شد، با تبریک اعیاد قربان و غدیر خم اظهار کرد: عید قربان، عید از خود گذشتگی و مغلوب شدن شهوانیات و نفسانیات است.

وی ادامه داد: حل شدن مساله قلعه‌فلک‌الافلاک و ساخت پادگان سپاه، محصول تلاش‌های سعید نمکی بوده است.

استاندار لرستان گفت: در بحث کرونا وزارت بهداشت بار سنگینی را بر عهده داشتند و تلاش دانشگاه علوم پزشکی در بحث کرونا قابل تقدیر است.

خادمی با بیان اینکه ۲.۲ درصد جمعیت کشور را لرستان وجود دارد و این در حالیست که ۳.۶ درصد مبتلایان کشور در استان هستند و کمتر از دودرصد فوتی‌های کشور را فوتی داریم، بیان کرد: علیرغم ورودی زیاد اما میزان فوتی‌ها کمتر است.

وی اظهار کرد: کرونا ویروس همبستگی زیادی با تجمعات در مراسمات تحریم و عروسی و مهمانی‌ها دارد.

نماینده عالی دولت در لرستان اضافه کرد: در استان یک دانشگاه علوم پزشکی وجود دارد و نیاز است دانشگاه علوم پزشکی دیگری در شهرستان بروجرد راه‌اندازی شود.

خادمی با بیان اینکه ۱۰۰۰ تخت در بیمارستان‌های نیایش خرم‌آباد، کوهدشت و دورود در حال ساخت است، بیان کرد: عملیات اجرایی این بیمارستان‌ها را از محل اعتبارات بانکی شروع کردیم اما با کمبود اعتبار مواجه شدیم که نیازمند اهتمام وزارت بهداشت در این راستا هستیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس چسبيده

چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح