کد خبر : 351
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1400 - 15:10

ادامه‌دار بودن بارش باران، رعد و برق در زنجان

ادامه‌دار بودن بارش باران، رعد و برق در زنجان

  مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: بعد از ظهر امروز افزایش ابر، رگباران باران توام با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعدازظهر امروز (سه‌شنبه ۱۲ مردادماه) افزایش ابر، رگبار باران توام با رعد و برق را به شکل بیشتر در شهرستان‌های زنجان و ماهنشان خواهیم داشت و در سایر

ادامه‌دار بودن بارش باران، رعد و برق در زنجان

  مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: بعد از ظهر امروز افزایش ابر، رگباران باران توام با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعدازظهر امروز (سه‌شنبه ۱۲ مردادماه) افزایش ابر، رگبار باران توام با رعد و برق را به شکل بیشتر در شهرستان‌های زنجان و ماهنشان خواهیم داشت و در سایر نقاط استان نیز در حد خفیف پیش‌بینی می‌شود.
وی با بیان اینکه  تا پایان روز جمعه نیز احتمال بارش‌ها در ساعات بعدازظهر برای این استان وجود دارد، افزود: دمای فعلی شهر زنجان ۲۳ درجه سانتیگراد بالای صفر بوده و این میزان دما در مقایسه با مدت مشابه روز گذشته در همین ساعت یک درجه سانتیگراد کاهش نشان می‌دهد.
این مسئول ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته زنجان (مرکز استان) و همچنین خیرآباد از تابع شهرستان سلطانیه و شهرهای سلطانیه و قیدار با دمای ۱۴ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و چورزق از توابع شهرستان طارم نیز با ۳۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان زنجان گزارش شدند.
مدیرکل هواشناسی استان زنجان خاطرنشان کرد: میزان دمای هوا زنجان از امروز به صورت کند و تدریجی روند افزایشی خواهد داشت و تا روز دوشنبه هفته آینده بین پنج تا ۷ درجه سانتیگراد گرم‌تر خواهد شد.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس چسبيده

چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح