کد خبر : 51845
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1400 - 16:28

احتمال بارش پراکنده در تهران

احتمال بارش پراکنده در تهران

بر اساس اطلاعات اداره کل هواشناسی استان تهران، امروز بعدازظهر(۲۴ مهرماه) در مناطق شمالی استان افزایش ابر و در ارتفاعات احتمال بارش پراکنده مورد انتظار است.  طی چهار روز آینده آسمان استان تهران صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و امروز و فردا (۲۴ و ۲۵ مهرماه) در مناطق پرتردد شهری در

احتمال بارش پراکنده در تهران

بر اساس اطلاعات اداره کل هواشناسی استان تهران، امروز بعدازظهر(۲۴ مهرماه) در مناطق شمالی استان افزایش ابر و در ارتفاعات احتمال بارش پراکنده مورد انتظار است.

 طی چهار روز آینده آسمان استان تهران صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و امروز و فردا (۲۴ و ۲۵ مهرماه) در مناطق پرتردد شهری در بعضی ساعات همراه با غبار محلی پیش بینی می شود همچنین امروز بعدازظهر در مناطق شمالی استان افزایش ابر و در ارتفاعات احتمال بارش پراکنده مورد انتظار است.
در روز چهارشنبه (۲۸ مهرماه) وزش باد شدید، افزایش ابر و در ارتفاعات شرقی بارش پراکنده احتمال بارش خفیف برف در ساعات شب وجود دارد و از روز سه شنبه (۲۷ مهرماه) روند کاهش دما مورد انتظار است.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین و فرودگاه امام خمینی با بیشینه دمای ۳۱ درجه سانتیگراد گرمترین نقاط استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.
آسمان تهران نیز فردا (۲۵مهرماه) صاف و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. دمای تهران در این روز با بیشترین و کمترین دمای ۲۶ و ۱۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
آسمان پایتخت پس فردا (۲۶ مهرماه) صاف در بعد از ظهر وزش باد خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۲۶ و ۱۶ درجه سانتیگراد می‌رسد.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس چسبيده

چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح