کد خبر : 198765
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 تیر 1401 - 21:43

آیفون ۱۴ می تواند اولین گام در برنامه اپل برای شکستن خط تولید آیفون باشد

آیفون ۱۴ می تواند اولین گام در برنامه اپل برای شکستن خط تولید آیفون باشد

به گزارش قلب نیوز و به نقل از techradar طبق آنچه تاکنون شنیده ایم، به نظر می رسد که آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس، گوشی های بسیار متفاوتی با آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ مکس خواهند بود، با تغییراتی که معمولاً در مدل های پرو مشاهده می کنیم. اما با خط تولید

به گزارش قلب نیوز و به نقل از techradar طبق آنچه تاکنون شنیده ایم، به نظر می رسد که آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس، گوشی های بسیار متفاوتی با آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ مکس خواهند بود، با تغییراتی که معمولاً در مدل های پرو مشاهده می کنیم. اما با خط تولید آیفون ۱۵، اپل ممکن است تفاوت چشمگیری بین پرو و پرو مکس نیز قائل شود.

دلیل آن این است که، طبق گفته مینگ چی کو (در برگه جدید باز می شود) – یک تحلیلگر با سابقه عالی برای اطلاعات اپل – ممکن است آیفون ۱۵ پرو مکس دوربین پریسکوپی داشته باشد، در حالی که آیفون ۱۵ پرو با دوربین معمولی تر باقی خواهد ماند. تله فوتو یک

یک دوربین پریسکوپ می‌تواند بیشتر زوم کند و ما مدت‌ها شایعه اضافه شدن یک دوربین به آیفون را شنیده‌ایم. اما Kuo در اینجا اطلاعات بیشتری دارد و می‌گوید که احتمالاً زوم اپتیکال ۵ یا ۶ برابری را ارائه می‌کند (از ۳ برابر ماژول‌های تله‌فوتوی فعلی اپل) و از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و دیافراگم f/2.8 استفاده می‌کند.

iPhone 13 Pro Max

با این حال، این ارتقایی است که ظاهراً تنها در صورت انتخاب بزرگ‌ترین و گران‌ترین آیفون اپل به دست می‌آورید – Pro کافی نیست، شما باید از Pro Max استفاده کنید.

در همین حال، آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ مکس استاندارد ممکن است همچنان فاقد هر نوع لنز تله فوتو باشند، و همچنین می‌توانند قدرت کمتری داشته باشند، زیرا طبق گزارش‌ها، آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ مکس تراشه‌های بدتری نسبت به مدل‌های پرو امسال خواهند داشت.

تجزیه و تحلیل: شکستگی که می تواند التیام یابد

این تقسیم‌بندی می‌تواند باعث شود که هر یک از مدل‌های آیفون ۱۵ اپل احساس متفاوتی نسبت به یکدیگر داشته باشند، اما ممکن است حداقل کمی وحدت بیشتری در خط آیفون ۱۶ وجود داشته باشد، زیرا Kuo ادعا می‌کند که برای آن تلفن‌های هر دو مدل پرو دارای دوربین پریسکوپ هستند – و که شبیه به آنچه در آیفون ۱۵ پرو مکس می بینیم خواهد بود.

بنابراین شاید ما به تقسیم اصلی بین مدل‌های Pro و مدل‌های استاندارد برگردیم، اما هرگز نمی‌دانید، اپل ممکن است ویژگی‌های دیگری داشته باشد یا در آستین خود ارتقاء دهد که می‌تواند برای iPhone 16 Pro Max ذخیره کند.

در هر صورت، حداقل برای چند سال آینده به نظر می رسد که می توان بین مدل های مختلف آیفون گزینه های بیشتری را انتخاب کرد – که ممکن است به این معنی باشد که مدل های جدید کمتری در لیست ما از بهترین آیفون ها و بهترین گوشی ها قرار می گیرند، زیرا برخی ممکن است به طور قابل توجهی بهتر از دیگران است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس چسبيده

چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح