کد خبر : 195299
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1400 - 23:40

آیا رنه سینانی کلاه‌بردار است؟

آیا رنه سینانی کلاه‌بردار است؟

رنه سینایی کلاهبردار در تمام جوامع دنیا و خصوصا جامعه‌ی خودمان به هر کسی که به درجه‌ی متفاوتی از موفقیت دست پیدا می‌کند جور دیگری نگاه می‌کنند. این قسمتی از ذات انسانی است که چیزهایی که با عقل‌مان جور درنمی‌آید را دروغ و تهمت و قلابی می‌نامیم. زیرا بیشتر این افراد به غیر از این راهی

رنه سینایی کلاهبردار در تمام جوامع دنیا و خصوصا جامعه‌ی خودمان به هر کسی که به درجه‌ی متفاوتی از موفقیت دست پیدا می‌کند جور دیگری نگاه می‌کنند. این قسمتی از ذات انسانی است که چیزهایی که با عقل‌مان جور درنمی‌آید را دروغ و تهمت و قلابی می‌نامیم. زیرا بیشتر این افراد به غیر از این راهی برای درک این مسائل ندارند.

تقریبا تمام کسانی که قله‌های ترقی را طی می‌کنند و اندکی شناخته می‌شوند با مخالفت‌های شدید از طرف عده‌ای روبه‌رو می‌شوند که آن‌ها را کلاه بردار و شیاد می‌خوانند. حالا چه این فرد یک پیامبر باشد و چه یک هنرمند و چه یک دانشمند و چه یک اینفولئنسر.  و رنه سینانی هم از این قاعده استثنا نبوده است.

ذهنیت خرچنگی؛ اگر چیزی برای من امکان ندارد نباید برای دیگران هم امکان داشته باشد!

ایده‌ای در روانشناسی نوین به نام ذهنیت خرچنگی وجود دارد که درک کردنش چیز سختی نیست. کافی است چند خرچنگ را با هم در یک سطل بگذارید به گونه‌ای که هر کدام از آن‌ها اگر خواست می‌تواند از سطل بیرون بیاید. اما این وسط اتفاق عجیبی می‌افتد. هر خرچنگی که بخواهد از سطل بیرون بیاید توسط خرچنگ‌های دیگر مورد حمله قرار می‌گیرد!

افراد بسیاری در جوامع وجود دارند که از از تاثیرگذاری افراد تاثیرگذار خوششان نمی‌آید و برای ضربه زدن به این انسان‌ها دست به هر کاری می‌زنند. در واقع برای این جور افراد اصلا مهم نیست که فرد مورد نظر چه گذشته‌ای را پشت سر گذاشته است، چه راه‌های زیاد و متفاوتی را پیموده است، برای‌شان مهم نیست که چقدر سخنان و آموزه‌های شخص تاثیرگذار و مثبت بوده و به پیشرفت جامعه کمک کرده است. این افراد به هیچ وجه از این بابت خوشحال نیستند.

اکنون تقریبا اسم هر فرد موفقی را که جستجو کنید مطمئنا با د‌ه‌ها سایت و مقاله و ویدیو مواجه خواهید شد در حال دلیل آوردن برای این هستند که چرا فلانی کلاه‌بردار  و شیاد و … است.

گذشته‌ای که خیلی برای رنه آسان نگذشته است.

رنه سینانی از همان دوران نوجوانی کتاب خواندن و تحقیق روی مسائل مالی را شروع کرد تا به امروز صدها و شاید هزاران کتاب در این زمینه مطالعه کرده است. او به اطلاعات دنیای کتاب‌ها هم بسنده نکرده و شخصا با تعدادی از بزرگترین کارآفرین‌های کشور مصاحبه کرده . و به نقطه‌ای رسید که فهمید چیزهایی وجود دارد که اکثر مردم از آن خبر ندارند و اینجا بود که تصمیم گرفت که این‌ اطلاعات را با مردم به اشتراک بگذارد و در زمان نه چندان زیادی تعداد زیادی از مخاطبان مشتاق را به سمت خودش جذب کرد.

او در طول مسیرش چندین بار دست به کارآفرینی‌ زد. در تعدادی از آن‌ها شکست خورد، تعدادی را خودش کنار گذاشت و در تعدادی از آن‌ها مانند تله‌واش، سوخت جت و آپولو به موفقیت‌های خوبی رسید.

او در کنار کارآفرینی‌هایش نمی‌توانست علاقه‌اش را به دنیای فکر و تاثیری که روی زندگی انسان‌ها دارد کنار بگذارد. زیرا چیزی که از صدها کتابی که خوانده بود و افراد موفقی که با آن‌ها مصاحبه کرده بود حاکی از این بود که تقریبا هر موفقیتی در هر سطحی ارتباط مستقیمی با طرز فکر انسان‌ها دارد.

اینجا بود که نمی‌توانست در سکوت بمانند و تصمیم گرفت در کنار تغییر دادن زندگی خودش این آموزه‌ها را با دیگران هم به اشتراک بگذارد و  به سیستمی به نام سیستم ارتعاش ثروت رسید و هر آنچه در زندگی شخصی و و تجربیات مطالعات و مصاحبه‌هایش در این سیستم ارائه کرد.

رنه سینانی هرگز برای دوره‌هایش جایی تبلیغ نمی‌کرد زیرا مبلغان اصلی این دوره همان کسانی بودند که دوره را تهیه کرده بودند. بیشتر افرادی که دوره را تهیه کرده بودند و تمارین دوره را به درستی انجام داده بودند از نتایجی که در زندگی‌ خودشان در حوزه‌های مالی و سلامت و روابط به دست می‌آوردند شگفت‌زده شده بودند و همین دلیل خوبی بود که به سایرین هم این را معرفی کنند و طولی نکشید که این سیستم بدون یک ثانیه تبلیغات به بزرگترین و تاثیرگذارترین پکیج مالی کشور تبدیل شد.

او تا به امروز به بیش از ده هزار نفر کمک کرده که زندگی مالی‌شان را دگرگون کنند و هزاران نفر از سیستم رنه سینانی نتیجه‌های مستقیم گرفته‌اند. او از کاری که می‌کند اطمینان دارد و حتی برای دوره‌هایش ضمانت صددرصدی بازگشت وجه دارد و اذعان می‌کند هر کس که با عملی کردن این آموزه‌ها به نتیجه نرسید می‌تواند پول دوره‌‌اش را پس بگیرد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس چسبيده

چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح