«پیوست رسانهای» به چاپ رسید
کتاب «پیوست رسانهای» نوشته حمید ضیاییپرور منتشر شد. این کتاب در ۱۸۰ صفحه و پنج فصل از سوی انتشارات سیمای شرق عرضه شده است. در معرفی ناشر از این کتاب آمده است: “این کتاب که میتواند راهنمایی برای کارشناسان بخشهای مختلف رسانهای، روابطعمومی، مشاوران رسانهای، فرهنگی و اجتماعی باشد در پنج فصل شامل کلیات، فعالیتهای رسانهای،
کتاب «پیوست رسانهای» نوشته حمید ضیاییپرور منتشر شد.
این کتاب در ۱۸۰ صفحه و پنج فصل از سوی انتشارات سیمای شرق عرضه شده است.
در معرفی ناشر از این کتاب آمده است: “این کتاب که میتواند راهنمایی برای کارشناسان بخشهای مختلف رسانهای، روابطعمومی، مشاوران رسانهای، فرهنگی و اجتماعی باشد در پنج فصل شامل کلیات، فعالیتهای رسانهای، استایل بوک رسانهای و سیاست رسانهای، اجرا و ارزیابی سند پیوست رسانهای و مصادیق پیوست رسانهای نوشته شده است.
پیوست رسانهای سندی است که به منظور پوشش خبری، اطلاعرسانی و اقناع افکار عمومی درباره اقدامات و طرحهای مهم یک سازمان یا شرکت و موسسه از سوی واحد روابطعمومی، طراحی، تدوین و تنظیم، اجرا و ارزیابی میشود.
این سند شامل برنامه با طرح فعالیتها، تولید محتوا، ارائه و انتشار اطلاعات، بودجه، زمانبندی و اولویتبندی هر فعالیت رسانهای است. هدف از تدوین و اجرای پیوست رسانهای، اطلاعرسانی درباره اقدامات و طرحها و ارتباط تعاملی و اقناع افکار عمومی است.
نویسنده این کتاب دارای ۲۱ سال تجربه روزنامهنگاری و هفت سال تجربه فعالیت و مدیریت در حوزه روابطعمومی و مدیریت اجرایی در دستگاههایی مانند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع است.
علاقهمندان برای تهیه این کتاب میتوانند با شماره ۰۲۱۸۸۳۵۶۴۳۶ تماس بگیرند. همچنین این انتشارات برای سهولت در دسترسی به آثار این نشر و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، امکان دانلود تمامی کتابهای خود را به صورت الکترونیکی از پلتفرمهای کتابخوان فراهم کرده است.”
منبع: ایسنا
در معرفی ناشر از این کتاب آمده است: “این کتاب که میتواند راهنمایی برای کارشناسان بخشهای مختلف رسانهای، روابطعمومی، مشاوران رسانهای، فرهنگی و اجتماعی باشد در پنج فصل شامل کلیات، فعالیتهای رسانهای، استایل بوک رسانهای و سیاست رسانهای، اجرا و ارزیابی سند پیوست رسانهای و مصادیق پیوست رسانهای نوشته شده است.
پیوست رسانهای سندی است که به منظور پوشش خبری، اطلاعرسانی و اقناع افکار عمومی درباره اقدامات و طرحهای مهم یک سازمان یا شرکت و موسسه از سوی واحد روابطعمومی، طراحی، تدوین و تنظیم، اجرا و ارزیابی میشود.
این سند شامل برنامه با طرح فعالیتها، تولید محتوا، ارائه و انتشار اطلاعات، بودجه، زمانبندی و اولویتبندی هر فعالیت رسانهای است. هدف از تدوین و اجرای پیوست رسانهای، اطلاعرسانی درباره اقدامات و طرحها و ارتباط تعاملی و اقناع افکار عمومی است.
نویسنده این کتاب دارای ۲۱ سال تجربه روزنامهنگاری و هفت سال تجربه فعالیت و مدیریت در حوزه روابطعمومی و مدیریت اجرایی در دستگاههایی مانند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع است.
علاقهمندان برای تهیه این کتاب میتوانند با شماره ۰۲۱۸۸۳۵۶۴۳۶ تماس بگیرند. همچنین این انتشارات برای سهولت در دسترسی به آثار این نشر و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، امکان دانلود تمامی کتابهای خود را به صورت الکترونیکی از پلتفرمهای کتابخوان فراهم کرده است.”
منبع: ایسنا
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰