کد خبر : 70017
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آبان 1400 - 23:39

۵ بیمارستان در کهگیلویه و بویراحمد در حال ساخت است

۵ بیمارستان در کهگیلویه و بویراحمد در حال ساخت است

عکس خبر تزئینی است ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیمارستان نرگسی گچساران، ۱۰۰ تخت خوابی دهدشت، ۲ بیمارستان‌ ۳۲ تخت خوابی بهمئی و دنا و بیمارستان لنده در حال ساخت است. حسین کلانتری در بازدید از بیمارستان ۱۴۲ تخت خوابی نرگسی گچساران با اشاره به ظرفیت‌های استان در بخش بهداشت و درمان، افزود: ساخت

۵ بیمارستان در کهگیلویه و بویراحمد در حال ساخت است
عکس خبر تزئینی است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیمارستان نرگسی گچساران، ۱۰۰ تخت خوابی دهدشت، ۲ بیمارستان‌ ۳۲ تخت خوابی بهمئی و دنا و بیمارستان لنده در حال ساخت است.

حسین کلانتری در بازدید از بیمارستان ۱۴۲ تخت خوابی نرگسی گچساران با اشاره به ظرفیت‌های استان در بخش بهداشت و درمان، افزود: ساخت بیمارستان در همه شهرستان‌های استان حرکتی شایسته با هدف ارتقای شاخص‌های درمانی در کهگیلویه و بویراحمد است.
وی با بیان اینکه، بیمارستان نرگسی گچساران و بیمارستان بهمئی امسال به بهره برداری می ‌رسد و مراحل اجرای ساخت بیمارستان لنده را مطلوب و رضایت بخش خواند و اظهارکرد: کار ساخت این بیمارستان به سرعت در حال انجام است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به پیگیری احداث بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی دهدشت با مشارکت سازمان تامین اجتماعی، وزارت بهداشت و درمان و سازمان برنامه و بودجه کشور اشاره و خاطرنشان کرد: همه تلاش خود را برای راه اندازی این بیمارستان انجام داده ایم و هم اکنون در مراحل پایانی است.
کلانتری تصریح کرد: عملیات ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی سی سخت در زمینی به مساحت ۴۰ هزار و ۷۰۰ متر مربع امسال آغاز شد.
به گزارش ایسنابه نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، وی بیان کرد: در چند سال اخیر برای ساخت بیمارستان‌های این استان از جمله بیمارستان نرگسی، کلینیک دهدشت و سایر مراکز درمانی ۲۷۰ میلیارد تومان هزینه شده است.
انتهای پیام
منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس چسبيده

چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح