کد خبر : 4342
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 مرداد 1400 - 20:23

گیلانی: اجرای عدالت و مبارزه با فساد مطالبه مردم از رئیس جمهور منتخب است

گیلانی: اجرای عدالت و مبارزه با فساد مطالبه مردم از رئیس جمهور منتخب است

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که بی شک اجرای عدالت و مبارزه بت فساد و حفظ ارزش پول ملی و کنترل گرانی ها از مهمترین مطالبات مردم از رئیس جمهور منتخب به شمار می رود. سهراب گیلانی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: در ابتدا از

گیلانی: اجرای عدالت و مبارزه با فساد مطالبه مردم از رئیس جمهور منتخب است

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که بی شک اجرای عدالت و مبارزه بت فساد و حفظ ارزش پول ملی و کنترل گرانی ها از مهمترین مطالبات مردم از رئیس جمهور منتخب به شمار می رود.

سهراب گیلانی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: در ابتدا از ملت ایران برای خلق حماسه حضور باشکوه در انتخابات که پاسخی کوبنده و با بصیرت به دشمنان بود تشکر می کنم. آقای رئیسی بی شک بارها صدای مردم قهرمان ایران را شنیده اید. اجرای عدالت و مبارزه با فساد حفظ ارزش پول ملی، کنترل قیمتها، حل کردن مسئله معیشت واشتغال و مسکن جوانان از مهمترین مطالبات مردم است که باید به آنها رسیدگی شود.

نماینده مردم شوشتر در ادامه گفت: به منتخبان شوراهای شهر و روستا در شوشتر و گتوند تبریک می گویم و آمادگی همکاری خود با این عزیزان با وحدت و تلاش مخلصانه برای حل مشکلات مردم اعلام می دارم.

وی در ادامه در تذکری به وزیر اقتصاد تاکید کرد: انتظار می رود در تقویت و پشتیبانی از مدیرت فعلی نیشکر خوزستان کوشا بوده و از اعمال نفوذ افراد بی تقوا و شهرت طلب در این بخش جلوگیری کنید.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس چسبيده

چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح