کد خبر : 3865
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 مرداد 1400 - 0:35

گفت‌وگوی تلفنی نیچروان بارزانی و رئیسی

گفت‌وگوی تلفنی نیچروان بارزانی و رئیسی

در گفت‌وگوی تلفنی رئیس اقلیم کردستان و رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران، دربارە راهکاری گسترش و تقویت روابط دوجانبە بحث و تبادل نظر انجام شد.  در این تماس تلفنی، بارزانی به  ابراهیم رئیسی به مناسبت انتخاب شدن از سوی مردم ایران به عنوان رئیس جمهور کشور تبریک گفتە وبرای وی آرزوی موفقیت کرد. وی

گفت‌وگوی تلفنی نیچروان بارزانی و رئیسی

در گفت‌وگوی تلفنی رئیس اقلیم کردستان و رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران، دربارە راهکاری گسترش و تقویت روابط دوجانبە بحث و تبادل نظر انجام شد.

 در این تماس تلفنی، بارزانی به  ابراهیم رئیسی به مناسبت انتخاب شدن از سوی مردم ایران به عنوان رئیس جمهور کشور تبریک گفتە وبرای وی آرزوی موفقیت کرد.

وی ضمن قدردانی از کمک و حمایت های ایران از اقلیم کردستان در روزهای دشوار، ابراز امیدواری کرد که در دوران ریاست جمهوری ابراهیم رئیسی روابط تاریخی ایران و اقلیم کردستان بر اساس منافع مشترک و حسن همجواری گسترش یافته و زمینه های همکاری مشترک میان دوطرف، هرچه بیشتر فراهم آید.

در این تماس تلفنی رئیسی نیز با تشکر از ابراز لطف و تبریک رئیس اقلیم کردستان عراق، ابراز امیدواری کرد با فعال شدن ظرفیت‌های موجود، بیش از پیش شاهد افزایش امنیت در منطقه و همگرایی اقتصادی باشیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس چسبيده

چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح