کد خبر : 4348
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 مرداد 1400 - 20:23

کوخاوی: به همکاری با آمریکا در خاورمیانه ادامه می‌دهیم

کوخاوی: به همکاری با آمریکا در خاورمیانه ادامه می‌دهیم

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در دیدار با مسئولان آمریکایی تأکید کرد که به همکاری با این کشور برای مقابله با چالش‌ها در خاورمیانه ادامه می‌دهد.  به نقل از شبکه خبری المیادین، آویو کوخاوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در جریان دیدار با مقامات آمریکایی در واشنگتن، گفت: با هم برای مقابله با چالش‌های مشترک

کوخاوی: به همکاری با آمریکا در خاورمیانه ادامه می‌دهیم

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در دیدار با مسئولان آمریکایی تأکید کرد که به همکاری با این کشور برای مقابله با چالش‌ها در خاورمیانه ادامه می‌دهد.

 به نقل از شبکه خبری المیادین، آویو کوخاوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در جریان دیدار با مقامات آمریکایی در واشنگتن، گفت: با هم برای مقابله با چالش‌های مشترک در خاورمیانه به همکاری ادامه می‌دهیم. ائتلاف استراتژیک با آمریکا ستون مهمی برای امنیت اسرائیل است و همکاری میان ارتش‌ها قدرت و منافع متقابل را تقویت می‌کند.

وی در این دیدارها درباره چالش‌های مشترک میان ارتش آمریکا و رژیم صهیونیستی از جمله ایران گفتگو تأکید کرد. وی گفت: باید برای ممانعت از دستیابی ایران به قدرت هسته‌ای هر کاری انجام دهیم.

کوخاوی همچنین در نشست با آمریکایی‌ها درباره افزایش قدرت حزب‌الله در چارچوب سامانه‌های موشکی هوشمند و چالش‌ها و تحولات غزه گفتگو کرد.

وی گزارشی از عملیات اخیر ارتش رژیم صهیونیستی علیه غزه اراده کرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس چسبيده

چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح