کد خبر : 555
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 مرداد 1400 - 13:50

پیشتازی بیمه سلامت لرستان در پرداخت مطالبات به مؤسسات خصوصی و دولتی دانشگاهی

پیشتازی بیمه سلامت لرستان در پرداخت مطالبات به مؤسسات خصوصی و دولتی دانشگاهی

  مدیرکل بیمه سلامت لرستان از پیشتازی اداره کل بیمه سلامت لرستان در پرداخت مطالبات به پزشکان و مؤسسات طرف قرارداد خبر داد. شاهدخت فتحی بیرانوند امروز در جمع خبرنگاران  اظهار کرد: اداره‌کل بیمه سلامت لرستان در پرداخت مطالبات به پزشکان و مؤسسات تشخیصی، درمانی طرف قرارداد در کشور پیشتاز است. وی با اشاره به

پیشتازی بیمه سلامت لرستان در پرداخت مطالبات به مؤسسات خصوصی و دولتی دانشگاهی

  مدیرکل بیمه سلامت لرستان از پیشتازی اداره کل بیمه سلامت لرستان در پرداخت مطالبات به پزشکان و مؤسسات طرف قرارداد خبر داد.

شاهدخت فتحی بیرانوند امروز در جمع خبرنگاران  اظهار کرد: اداره‌کل بیمه سلامت لرستان در پرداخت مطالبات به پزشکان و مؤسسات تشخیصی، درمانی طرف قرارداد در کشور پیشتاز است.
وی با اشاره به پیگیری‌های به عمل آمده بابت جذب اعتبارات تخصیص یافته در سال ۹۹ و سال جاری، افزود: توانسته‌ایم در سال ۹۹ و سال جاری برای بخش درمان دولتی دانشگاهی بیش از ۱۴۸ میلیارد تومان، برای سطح یک روستایی بیش از ۳۱ میلیارد تومان و برای بخش خصوصی ۳۴ میلیارد تومان  که در مجموع ۲۱۳ میلیارد تومان اعتبارات تخصیص یافته را جذب کنیم.
فتحی بیرانوند با اشاره به آخرین پرداخت مطالبات به پزشکان، مؤسسات و مراکز تشخیصی، درمانی طرف قرارداد، بیان کرد: لرستان در پرداخت مطالبات مراکز و مؤسسات طرف قرارداد بروز بوده به طوری که در بخش دولتی دانشگاهی برای دارو و  رمدسیویر که به صورت کاغذی و الکترونیکی تجویز شده بیش از پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در اردیبهشت ماه سال جاری و برای سطح یک روستایی بیش‌از ۱۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در تیرماه ۱۴۰۰ پرداخت شده است.
مدیرکل بیمه سلامت لرستان تصریح کرد: برای پرداخت مطالبات بیمارستان‌های خصوصی و غیره، پزشکان و پاراکلینیک و برای داروخانه‌های خصوصی که تجویز بصورت الکترونیکی انجام شده  حدود از پنج میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.
وی عنوان کرد: در سال جاری تا بحال بیش‌از ۳۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای مطالبات مؤسسات خصوصی و  دولتی دانشگاهی پرداخت شده است.
فتحی بیرانوند بیان کرد: با توجه به اینکه سازمان بیمه سلامت بزرگترین سازمان بیمه‌ای کشور است و بیش از ۹۵ درصد منابع خود را از بودجه عمومی دولت تأمین می‌کند، انتظار می‌رود که پزشکان و داروخانه‌ها در شرایط کنونی که با تحریم ظالمانه دشمن مواجه هستیم و با عنایت به محدودیت منابع سازمان همچون گذشته ضمن ایجاد فرهنگ حمایت از محصولات با کیفیت تولید داخلی با تجویز منطقه دارو و سایر خدمات پاراکلینیکی این اداره‌کل را در پرداخت به موقع مطالبات یاری کنند.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس چسبيده

چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح