کد خبر : 3682
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 - 23:58

پروژه‌های عمرانی،فرهنگی و توانبخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در تهران، اصفهان و یزد افتتاح شد

پروژه‌های عمرانی،فرهنگی و توانبخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در تهران، اصفهان و یزد افتتاح شد

مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و توانبخشی در استان‌های تهران، اصفهان و یزد روز سه‌شنبه اول تیرماه با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.  سردار یعقوب سلیمانی  در نخستین همایش رابطین پایگاه تخصصی نوید شاهد خراسان رضوی که در سالن شهید هاشمی‌نژاد اداره کل بنیاد این استان برگزار

پروژه‌های عمرانی،فرهنگی و توانبخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در تهران، اصفهان و یزد افتتاح شد

مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و توانبخشی در استان‌های تهران، اصفهان و یزد روز سه‌شنبه اول تیرماه با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

 سردار یعقوب سلیمانی  در نخستین همایش رابطین پایگاه تخصصی نوید شاهد خراسان رضوی که در سالن شهید هاشمی‌نژاد اداره کل بنیاد این استان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک دهه کرامت به جایگاه رسانه اشاره کرد و گفت: جایگاه و اهمیت رسانه در زندگی بشریت غیرقابل انکار است و فعالیت‌های فرهنگی بدون استفاده از رسانه غیرممکن شده است.

وی ادامه داد: رسانه‌ها از جهات مثبت و منفی در انتخابات نقش بسزایی داشتند، چه رسانه‌های انقلابی که سعی بر مشارکت حداکثری داشتند و چه رسانه‌های معاند که با مهندسی، مشارکت را پایین پیش‌بینی می‌کردند و به دنبال دلسرد کردن مردم بودند، انتخابات اهمیت جایگاه رسانه را نشان داد و خوشبختانه حضور مردم نشان داد، توجهی به رسانه‌های معاند ندارند.

سردار سلیمانی در خصوص ویژه برنامه‌های فرهنگی در سال ۱۴۰۰ تأکید کرد: رسانه‌های انقلابی و به خصوص پایگاه تخصصی ایثار و شهادت نوید شاهد، در راستای رسالت حضرت زینب کبری (س) فعالیت می‌کنند و خاطرات شفاهی جانبازان ۷۰ درصد، و والدین شهدای چند شهیدی در اولویت ثبت اداره اسناد بنیاد است. تشکل‌های ایثارگری یک ظرفیت بسیار خوب برای بنیاد است. هم‌افزایی و هماهنگی همه دستگاه‌ها و تقویت در مشارکت در اجرای برنامه‌ها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بهره‌مندی از ظرفیت‌های تشکل‌های ایثارگری باید در سال ۱۴۰۰ مورد توجه قرار بگیرد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: خانواده‌های شهدای فاطمیون، زینبیون و حیدریون در جامعه مظلوم واقع شده‌اند، تصمیم داریم این شهدا و سبک زندگی این عزیزان را ثبت و خاطرات آنان را به آحاد مردم معرفی کنیم.برخی از خاطرات نیاز است توسط افرادی که در جبهه حضور داشتند سینه به سینه نقل شود در همین راستا از پیام‌آوران ایثار خراسان رضوی دعوت به عمل آمده است تا فعالیت‌های این عزیزان به صورت منظم ساماندهی شود.

وی همچنین ضمن بازدید از موزه آثار و مرکز اسناد شهدا یادآور شد: خلاقیت و نوآوری همکاران فرهنگی بنیاد که تمامی آثار و اسناد را بر حسب سوژه‌ها تدوین، تبیین و دسته‌بندی کردند، تحسین‌برانگیز است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس چسبيده

چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح