کد خبر : 5046
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 مرداد 1400 - 21:51

نشست «فضای مجازی و حقوق بنیادین بشری» برگزار می‌شود

نشست «فضای مجازی و حقوق بنیادین بشری» برگزار می‌شود

انجمن علمی دانشجویی فقه و مبانی حقوق اسلامی دانشگاه تهران، در نشستی دانشجویی به بررسی «فضای مجازی و حقوق بنیادین بشری» می پردازد. به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، فضای مجازی بخشی از زیست بشر معاصر است. کرونا اهمیت و فراگیری این زیست مجازی را مضاعف کرد. مطالبه شهروندان از دولت‌ها در این برهه این است که

نشست «فضای مجازی و حقوق بنیادین بشری» برگزار می‌شود

انجمن علمی دانشجویی فقه و مبانی حقوق اسلامی دانشگاه تهران، در نشستی دانشجویی به بررسی «فضای مجازی و حقوق بنیادین بشری» می پردازد.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، فضای مجازی بخشی از زیست بشر معاصر است. کرونا اهمیت و فراگیری این زیست مجازی را مضاعف کرد. مطالبه شهروندان از دولت‌ها در این برهه این است که فضای مجازی را تسهیل، ارزان، ایمن و پایدار کنند، حریم خصوصی را تضمین و محرمانگی اطلاعات ایشان را پاس دارند.
این برنامه با سخنرانی دکتر فاطمه باباخانی ـ مدرس دانشگاه و پژوهشگر دکتری حقوق بین‌الملل، روز یکشنبه ۱۷ مرداد ماه ساعت ۲۱ به صورت آنلاین از صفحه‌ رسمی انجمن علمی فقه و مبانی حقوق اسلامی پخش خواهد شد.
علاقه‌مندان می توانند جهت شرکت در این برنامه به لینک https://instagram.com/jp_law_ut۱ مراجعه کنند.
 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس چسبيده

چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح