کد خبر : 8549
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 شهریور 1400 - 22:10

مهم ترین دغدغه نظام تعلیم و تربیت بازگشایی مدارس است

مهم ترین دغدغه نظام تعلیم و تربیت بازگشایی مدارس است

 سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اقدامات برای بازگشایی مدارس، گفت: مهم ترین دغدغه و اولویت نظام تعلیم و تربیت بازگشایی مدارس است. علیرضا کاظمی عصر امروز پنجشنبه ۱۸ شهریورماه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گلستان اظهار کرد: ۲۷ شهریورماه از نسخه جدید اپلیکیشن شاد رونمایی خواهد شد. وی بیان کرد:

مهم ترین دغدغه نظام تعلیم و تربیت بازگشایی مدارس است

 سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اقدامات برای بازگشایی مدارس، گفت: مهم ترین دغدغه و اولویت نظام تعلیم و تربیت بازگشایی مدارس است.

علیرضا کاظمی عصر امروز پنجشنبه ۱۸ شهریورماه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گلستان اظهار کرد: ۲۷ شهریورماه از نسخه جدید اپلیکیشن شاد رونمایی خواهد شد.
وی بیان کرد: شاد به عنوان بزرگترین شبکه اجتماعی داخلی، با بیشترین ظرفیت موجود، همچون سال پیش به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان و معلمان قرار خواهد گرفت.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: “مدرسه تلویزیونی ایران” علاوه بر نقش اصلی، نقش مکمل در برنامه های آموزشی داشته و از اول مهر شروع به کار خواهد کرد.
کاظمی خاطرنشان کرد: آموزش حضوری و بازگشایی مدارس، به شکلی آرام، تدریجی و با رعایت ایمنی و سلامت دانش آموزان، در دستور کار وزارت آموزش و پرورش است تا دغدغه خانواده ها، فرهنگیان و مسئولان در این باره کاهش یابد.
هادی حق شناس، استاندار گلستان نیز در این جلسه با تأکید بر ضرورت رعایت عدالت آموزشی، به لزوم احداث هنرستان دریایی، در شهرستان گمیشان و هنرستان کشاورزی در شهرستان گرگان و کانون فرهنگی و تربیتی در آق قلا تأکید کرد.
احسان گوهری راد، مدیر کل آموزش و پرورش گلستان هم در این جلسه اظهار کرد: حضور مداوم استاندار در جلسات شورای آموزش و پرورش در سال گذشته، منجر به اجرایی شدن ۸۵ درصد مصوبات این شورا شده است.
وی بیان کرد: تاکنون ۹۰.۱۵ درصد دانش آموزان پایه اول استان، در سامانه ثبت نام شده و به طور تجمیعی ۸۵.۹۳ درصد دانش آموزان استان در مدارس ثبت نام شده اند.
به نقل از آموزش و پرورش گلستان، گوهری راد گفت: به منظور بازگشایی باشکوه مدارس، مانور سراسری بازگشایی مدارس را در سراسر استان روز شنبه ۲۰ شهریورماه اجرا خواهیم کرد.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس چسبيده

چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح