کد خبر : 208222
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 دی 1402 - 11:38

معرفی آکادمی پارس توسط دانشگاه طراحی لباس در کرج برای خیاطی و طراحی لباس

معرفی آکادمی پارس توسط دانشگاه طراحی لباس در کرج برای خیاطی و طراحی لباس

  خیاطی و طراحی لباس دو مسیر متفاوت با هدف‌های یکسان هستند که برای آموزش هرکدام  از آن ها شما نیاز به آموزش حرفه ای دارید. طرحان لباس افرادی هستند که ایده های جدید برای دوخت لباس خلق می کنند؛ اما خیاط ها طرح های مختلف لباس را آماده می کنند. برای آموزش حرفه ای

 

خیاطی و طراحی لباس دو مسیر متفاوت با هدف‌های یکسان هستند که برای آموزش هرکدام  از آن ها شما نیاز به آموزش حرفه ای دارید. طرحان لباس افرادی هستند که ایده های جدید برای دوخت لباس خلق می کنند؛ اما خیاط ها طرح های مختلف لباس را آماده می کنند. برای آموزش حرفه ای طراحی لباس و خیاطی می توانید به آموزشگاه های مختلف سری بزنید. دانشگاه طراحی لباس در کرج موقعیتی عالی برای هنرجویان این رشته های هنری در آکادمی پارس فراهم کرده است.

مزایا آموزش طراحی لباس در آکادامی پارس

طراحی لباس یکی از رشته های هنری در دنیای مد و فشن است که امروزه به یک منبع عالی برای در آمد تبدیل شده است. هدف از آموزش طراحی لباس، ترسیم کردن رویاهای کارآموزان است. برای کسب اطلاعات دقیق در مورد طراحی لباس شما نیاز به یک موسسه حرفه ای دارید تا مطالب را برای شما از صفر تا صد تدریس کنند. یکی از برترین آموزشگاه ها برای یادگیری طراحی لباس مربوط به آکادمی پارس می شود. از مزایای این آموزشگاه می توان به موراد زیر اشاره داشت:

آموزش طراحی لباس از صفر تا صد:

به‌طور کلی برای طراحی لباس فرد باید با اصول ترسیم و نقاشی آشنایی داشته باشد. در صورتی که شما هیچ اطلاعاتی در مورد طراحی لباس ندارید، می توانید با مراجعه کردن به این آکادامی از آموزش های ۰ تا ۱۰۰ آن ها نهایت استفاده را ببرید. در کلاس طراحی لباس کارآموزان و هنرجویان با سرفصل هایی چون موارد زیر آشنا می شوند.

  • مبانی ترسیم خط
  • تکنیک های طراحی مانکن با اشکال هندسی و به حرکت در آوردن آن ها در جهات مختلف
  • آموزش مباحث تدابیر خطی( شلوار، مانتو، لباس های فرم، پیراهن، بلوز، دامن و…)
  • آشنایی با جنسیت سازی پارچه به صورت حرفه ای
  • آموزش و یادگیری انواع الگوها و مانکن ها
  • جنسیت سازی جین
  • طراحی انواع اکسسوری
  • آشنایی با چرخه رنگ 
  • طراحی انواع الگوهای لباس
  • طراحی اجزای بدن 

هزینه و مدت زمان آموزش طراحی لباس

هزینه و مدت زمان آموزش طراحی لباس به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. به‌طور کلی مدت زمان کلاس های طراحی لباس در این آکادمی ۲۲ جلسه است که هزینه آن براساس نوسانات بازار در حال تغییر است. هزینه کلاس های حضوری نسبت به کلاس های غیرحضوری بیشتر است. معمولا در این مجموعه تخفیفات دوره ای برای برگزاری کلاس های خود برگزار می کنند؛ علاوه‌بر این اگر شهریه خود را به صورت یکجا پرداخت کنید شامل ۱۰ درصد تخفیف می شوید.

نحوه برگذاری کلاس های طراحی لباس

آموزشگاه های طراحی لباس، کلاس های خود را در دوره های مختلف برگزاری می کنند. معمولا آموزشگاه های معتبری چون آکادمی پارس کلاس های خود را به صورت حضوری و غیر حضوری با اساتید برتر و مجرب برای هنرجویان خود فراهم کرده است. مجموعه آکادامی پارس فقط در شهر تهران و کرج شعبه دارد؛ به همین دلیل افرادی که به این مناطق دسترسی ندارند، می توانند از آموزش های غیر حضوری این مجموعه استفاده کنند. کلاس های حضوری طراحی لباس معمولا به صورت ۳ الی ۵ نفره برگزار می شود تا هنرجویان مطالب را به درستی فرا گیرند.

پرنسل حرفه ای

کادر پرنسلی و اساتید نقش بسزایی در یادگیری هنرجویان دارند. معمولا استادهایی که از دانش و مهارت های روز دنیایی طراحی لباس آگاهی دارند، به راحتی می تواند اطلاعات مفید و کاربردی را در اختیار کار آموز خود قرار دهد. اسانید باید کارآموزان خود را با مفاهیم و تکنیک روز متدهای طراحی لباس آشنا کند.

ارائه مدرک معتبر

به‎طور کلی تمام کارآموزان با هدف خاصی برای ثبت نام کلاس های طراحی لباس مراجعه می کنند که هرکدام از آن ها پس پایان دوره نیاز به مدرک دارند. مدرک ارائه شده توسط آموزشگاه آکادمی پارس بسیار معتبر و قابل ترجمه است. با دریافت این مدرک به راحتی می توانید با دریافت وام اشتغال، کسب و کار خود را راه اندازی کنید. با دریافت مدرک بین المللی طراحی لباس به راحتی می توانید به هرکشور مهاجرت کنید.

پشتیبانی پس از دوره آموزشی

بعد از پایان دوره ممکن است به مشاوره نیاز داشته باشید تا بتوانید کسب و کار خود را راه اندازی کنید. هنرجویان آکادمی پارس به مدت ۵ سال می توانند از خدمات این مجموعه که شامل مشاوره، رفع اشکال و استفاده از تجهیزات می شود، استفاده کنند.

سرفصل های آموزشی طراحی لباس

برای آموزش طراحی لباس، کارآموزط علاوه‌بر مهارت مناسب در نقاشی و ترسیم کردن اشکال هندسی باید دارای ذهن خلاقی باشد. کارآموز طراحی لباس باید در ترکیب طرح، رنگ و سایه ها تبحر بالایی داشته باشد. هنرجویان طراحی لباس باید طرح های خود را متناسب با بروزترین متدهای روز دنیا ارائه دهند تا بتوانند در عرصه طراحی مد حرفی برای گفتن داشته باشند. به‌طور کلی در آموزش طراحی لباس کارآموز با مفاهیم چون سرفصل های زیر آشنا می شود.

  • دوخت اکسسوری های مختلف روی لباس
  • طراحی فیگور یا مانکن 
  • رنگ شناسی و ترکیب آن 
  • آشنایی کامل با نرم افزارهای طراحی لباس
  • طراحی اجزای لباس( انواع یقه، لباس عروس، لباس شب و…)
  • پارچه شناسی

نحوه ثبت نام در کلاس های آموزشگاه آکادمی پارس

معمولا برای ثبت نام در هر آموزشگاه شرایط مختلفی وجود دارد؛ اما به‌طور کلی برای ثبت نام شما باید اطلاعات شخصی خود را به همراه هدف از آموزش و انتخاب دوره را انتخاب کنید. برای ثبت نام در شرکت های طراحی لباس آکادمی پارس می توانید از طریق تماس تلفنی، مراجعه به سایت یا به صورت حضوری اقدام کنید. در صورتی که ثبت نام خود را به صورت غیر حضوری انجام می دهید، حتما نحوه ارائه آموزش را زمان ثبت نام انتخاب کنید.

کلام آخر

دانشگاه طراحی لباس در کرج دانشجویان خود را به آکادمی پارس معرفی می کند. دانشجویان طراحی لباس با شرکت در این دوره های با اصول و تکنیک کامل طراحی لباس آشنایی پیدا می کنند. این آموزشگاه دوره های آموزشی خود را به دو صورت حضوری و غیرحضوری در اختیار هنرجویان خود قرار می دهد. اگر به هر دلیل یا نتوانستید در کاس های حضوری ثبت نام کنید، می توانید از دوره های باکیفیت دوره غیرحضوری نهایت استفاده را ببرید. برای کسب اطلاعات دقیق در مورد نحوه ثبت نام و شرایط کلاس می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمائید.

شعبه تهران:

۶۶۵۶۵۹۵۰

۶۶۵۶۵۹۴۰

شعبه کرج:

۰۲۶۳۲۵۰۵۲۰

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 9 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس چسبيده

چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح