کد خبر : 69706
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آبان 1400 - 23:09

مردم خواهان مسیر ناب انقلاب اسلامی هستند

مردم خواهان مسیر ناب انقلاب اسلامی هستند

ایسنا/فارس نماینده ولی‌فقیه در فارس گفت: فضایی در انتخابات ایجاد شد و مردم با انتخاب خود اعلام کردند که مسیر ناب انقلاب اسلامی و مقاومت در مقابل کفر و ظلم را می‌پسندند. آیت‌الله لطف‌الله دژکام چهارشنبه دوم تیرماه در همایش ائمه جمعه استان فارس که با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در حرم شاهچراغ(ع)

مردم خواهان مسیر ناب انقلاب اسلامی هستند

ایسنا/فارس نماینده ولی‌فقیه در فارس گفت: فضایی در انتخابات ایجاد شد و مردم با انتخاب خود اعلام کردند که مسیر ناب انقلاب اسلامی و مقاومت در مقابل کفر و ظلم را می‌پسندند.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام چهارشنبه دوم تیرماه در همایش ائمه جمعه استان فارس که با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در حرم شاهچراغ(ع) برگزار شد، با اشاره به انتخابات ۲۸ خردادماه، گفت: ملت ایران در این انتخابات نشان داد که اسلام و ارزش‌های اسلامی برای آنها از همه چیز مهم‌تر است.
امام جمعه شیراز با بیان اینکه از ۸ سال پیش گفتمانی در کشور ایجاد شده که عده‌ای به مقاومت گرایش دارند و عده‌ای به سازش افزود: در این انتخابات مردم نشان دادند که پای انقلاب خود محکم ایستاده‌اند.
آیت‌الله دژکام با تاکید بر اینکه انتخاب مردم مسیر مقاومت و آینده ما روشن است بیان کرد: نباید بگوییم که از فردا همه چیز درست می‌شود بلکه از فردا همه چیز درست می‌کنیم؛ ملت و دولت با هم این کار را انجام می‌دهند.
او با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی هم مطرح کرد که می‌خواهد دولتی مردمی ایجاد کند، تصریح کرد: حالا موقع ایستادگی است، اصلاح ریشه‌ای و اساسی اقتصاد صبر می‌خواهد.
امام جمعه شیراز با بیان اینکه مقاومت و استقامت را باید گفتمان‌سازی کرد خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری هم فرمودند که صبر باید در جامعه گفتمان‌سازی شود.
آیت‌الله دژکام گفت: باید حواسمان باشد که جهت‌گیری صحیح و سالم آیت‌الله رئیسی را با برخی از صحبت‌ها خراب نکنیم.
منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس چسبيده

چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح