کد خبر : 208086
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 خرداد 1402 - 11:36

عکس‌های لو رفته سامسونگ گلکسی واچ ۶ خبر از بازگشت قاب گوشی می‌دهد

عکس‌های لو رفته سامسونگ گلکسی واچ ۶ خبر از بازگشت قاب گوشی می‌دهد

  قاب های چرخشی برگشته اند عزیزم. حداقل، با توجه به عکس‌هایی که به تازگی از ساعت‌های گلکسی نسل بعدی سامسونگ به بیرون درز کرده است، به نظر می‌رسد که چنین است. عکس‌های گلکسی واچ ۶ و واچ ۶ کلاسیک از سایت فناوری آلمانی WinFuture می‌آیند که سابقه خوبی در مورد این نوع چیزها دارد.

 

قاب های چرخشی برگشته اند عزیزم. حداقل، با توجه به عکس‌هایی که به تازگی از ساعت‌های گلکسی نسل بعدی سامسونگ به بیرون درز کرده است، به نظر می‌رسد که چنین است.

عکس‌های گلکسی واچ ۶ و واچ ۶ کلاسیک از سایت فناوری آلمانی WinFuture می‌آیند که سابقه خوبی در مورد این نوع چیزها دارد. اما جدای از بازگشت کلاسیک، هیچ چیز خیلی هیجان انگیزی برای دیدن در این عکس های بازاریابی لو رفته وجود ندارد. بیشتر به این دلیل که Galaxy Watch 6 شبیه Galaxy Watch 5 است که شبیه Galaxy Watch 4 است. در همین حال، Watch 6 Classic تقریباً شبیه Watch 4 Classic است.

 

گلکسی واچ ۶ وانیلی ظاهراً در ابعاد ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری عرضه می‌شود و برای دوام به نمایشگرهای کریستال یاقوت کبود ارتقا یافته است. شایعاتی مبنی بر بازگشت گلکسی واچ ۶ به نمایشگرهای خمیده وجود داشت، اما با توجه به این عکس ها به نظر نمی رسد که چنین باشد. در همین حال، نسخه کلاسیک کمی بزرگ‌تر با ضخامت ۴۳ میلی‌متر و ۴۷ میلی‌متر خواهد بود – که بزرگترین ساعت هوشمند سامسونگ از زمان ۴۶ میلی‌متری Samsung Gear S3 است. حتی مدل سال گذشته Watch 5 Pro “فقط” ۴۵ میلی متر بود. کیس های بزرگتر معمولاً به معنای باتری های بزرگتر نیز هستند. امیدواریم که این به معنای ماندگاری طولانی‌تر ساعت‌های سامسونگ از روز اول باشد، به‌ویژه که عمر باتری ضعیف ساعت‌های ۴ و ۵ را در ابتدای راه‌اندازی آزار می‌داد.

 

اما در حالی که به نظر نمی‌رسد طراحی‌ها چیزی انقلابی باشند، به نظر می‌رسد که سامسونگ تغییرات متعددی را در کارنامه خود دارد. چند هفته پیش، سامسونگ One UI 5 Watch را معرفی کرد که چندین ویژگی سلامت و تناسب اندام جدید مانند بهبود ردیابی خواب و مناطق شخصی سازی شده ضربان قلب را به همراه خواهد داشت. گوگل همچنین در I/O امسال اشاره کرد که Wear OS 4 «آخر امسال» وارد بازار خواهد شد. این احتمال وجود دارد که گلکسی واچ ۶ اولین گوشی باشد که با آن عرضه می شود. جزئیات در مورد Wear OS 4 اندک است، اما گوگل تاکید کرد که باید به بهبود عمر باتری کمک کند. همچنین شایعه شده است که سامسونگ از تراشه جدید Exynos W930 در سری گلکسی واچ ۶ استفاده خواهد کرد.

دیدن اینکه سامسونگ قاب چرخان مکانیکی را بازگرداند، مایه آرامش است. در حالی که افراد متنفر از حاشیه وجود دارند، این یکی از بصری ترین و متمایزترین طراحی های ساعت هوشمند موجود است. هیچ کس دیگری این کار را انجام نمی دهد، که در طول تاریخ به متمایز شدن سامسونگ از رقبا کمک کرده است.

 

با در نظر گرفتن همه اینها، تعجب آور نیست که شاهد عقبگرد سامسونگ به یک طراحی آزمایش شده و واقعی باشیم. به خصوص که گوگل، سازنده ساعت های هوشمند تازه کار، در سال گذشته با نسل اول پیکسل واچ خود از سامسونگ در بازار ساعت های هوشمند پیشی گرفت. این که Watch 5 یک به‌روزرسانی فوق‌العاده تکراری بود کمکی نکرد، در حالی که طراحی اسپورت‌تر و قاب خازنی Pro برای فراموش کردن قاب چرخان فیزیکی کافی نبود.

در هر صورت، زمان زیادی تا عرضه گلکسی واچ ۶ و واچ ۶ کلاسیک باقی نخواهد ماند. سامسونگ احتمالاً ماه آینده در رویداد Unpacked خود در سئول کره، آنها را در کنار چند تاشو جدید معرفی خواهد کرد. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس چسبيده

چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح