کد خبر : 1152
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 مرداد 1400 - 13:26

عربستان: از امنیت و ثبات تونس حمایت می‌کنیم

عربستان: از امنیت و ثبات تونس حمایت می‌کنیم

کابینه عربستان سعودی در جلسه‌ای ویدئویی به ریاست سلمان بن عبدالعزیز تاکید کرد که پادشاهی عربستان در کنار هر آنچه از امنیت و ثبات جمهوری تونس حمایت می‌کند، ایستاده است. به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، کابینه سعودی بر اطمینان خود به رهبری تونس در غلبه بر شرایط حاکم بر کشور و تحقق زندگی عزتمندانه

عربستان: از امنیت و ثبات تونس حمایت می‌کنیم

کابینه عربستان سعودی در جلسه‌ای ویدئویی به ریاست سلمان بن عبدالعزیز تاکید کرد که پادشاهی عربستان در کنار هر آنچه از امنیت و ثبات جمهوری تونس حمایت می‌کند، ایستاده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، کابینه سعودی بر اطمینان خود به رهبری تونس در غلبه بر شرایط حاکم بر کشور و تحقق زندگی عزتمندانه برای مردم تونس تاکید کرد و از جامعه بین المللی خواست تا برای مقابله با چالش‌های بهداشتی و اقتصادی در کنار این کشور باشد.
کابینه عربستان کمک‌های ارائه شده از سوی ریاض به تعدادی از کشورهای عربی و اسلامی برای کاهش اثرات همه گیری کرونا را برشمرد و بر “تداوم ایستادگی در خط مقدم کشورهای مشارکت کننده در تحقق توسعه، رفاه و صلح برای مردم جهان” تاکید کرد.
 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس چسبيده

چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح