کد خبر : 70123
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 - 1:15

سفیر سوریه در مسکو انتخاب رئیسی را تبریک گفت

سفیر سوریه در مسکو انتخاب رئیسی را تبریک گفت

« ریاض حداد» سفیر سوریه در مسکو با حضور در سفارت ایران پیروزی مردم ایران در انتخابات اخیر و انتخاب ابراهیم رئیسی  به عنوان رئیس جمهور منتخب را به سفیر کشورمان در روسیه و ملت ایران تبریک گفت . به گزارش ایسنا ،ریاض حداد در  در دیدار با سفیر ایران گفت  : اعتقاد داریم این

سفیر سوریه در مسکو انتخاب رئیسی را تبریک گفت 

« ریاض حداد» سفیر سوریه در مسکو با حضور در سفارت ایران پیروزی مردم ایران در انتخابات اخیر و انتخاب ابراهیم رئیسی  به عنوان رئیس جمهور منتخب را به سفیر کشورمان در روسیه و ملت ایران تبریک گفت .

به گزارش ایسنا ،ریاض حداد در  در دیدار با سفیر ایران گفت  : اعتقاد داریم این پیروزی نه تنها برای مردم ایران بلکه برای مردم سوریه و همه محور مقاومت می باشد .
وی همچنین با اشاره به مذاکرات وین ابراز امیدواری کرد نتایج این مذاکرات باعث رضایت و به نفع مردم ایران باشد .
کاظم جلالی نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور  وی در سفارت به خاطر تبریک انتخابات، به شکست استراتژی دشمنان ایران و سوریه برای عدم مشارکت مردم اشاره و ابراز امیدواری کرد: در پرتو انتخابات برگزار شده در ایران و سوریه، روابط دو کشور گسترده تر و محور مقاومت بیش از پیش تقویت خواهد شد.
منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس چسبيده

چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح