کد خبر : 208191
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 - 14:14

سامسونگ از اپل می خواهد که از RCS استقبال کند

سامسونگ از اپل می خواهد که از RCS استقبال کند

به گزارش خبر راسخ و به نقل از گسمارنا  بارها و بارها، شخصی از اپل می خواهد که RCS را بپذیرد و آن را در iMessage پیاده سازی کند تا شکاف حباب سبز و آبی پایان یابد. آخرین تلاش در قالب یک کلیپ ۳۰ ثانیه ای توسط سامسونگ ارائه شده است. این بازی در یک

Samsung urges Apple to embrace RCS

به گزارش خبر راسخ و به نقل از گسمارنا  بارها و بارها، شخصی از اپل می خواهد که RCS را بپذیرد و آن را در iMessage پیاده سازی کند تا شکاف حباب سبز و آبی پایان یابد. آخرین تلاش در قالب یک کلیپ ۳۰ ثانیه ای توسط سامسونگ ارائه شده است.

این بازی در یک گوشی اندرویدی است که با آیفون چت می کند و در مورد سرسختی اپل برای پشتیبانی از RCS در iMessage بحث می کند.

گوگل RCS را به عنوان یک استاندارد جهانی برای جایگزینی پیامک (و حذف نیاز به شرکت مخابراتی) توسعه داد. از آن زمان به بعد اندروید به طور کلی تلاش کرده است تا اپل را وادار کند که RCS را به iMessage اجازه دهد. اما مطمئناً این بدان معناست که اپل از یک مانع بزرگ برای ورود کاربران آیفون به اندروید – iMessage انحصاری برای آیفون- دست بردارد. همانطور که انتظار دارید اپل تمایلی به اجبار ندارد.

در این مرحله احتمالاً به نوعی حکم نظارتی مشابه اتحادیه اروپا نیاز دارد که USB-C را برای اپل برای پذیرش RCS اجباری می کند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس چسبيده

چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح