کد خبر : 4090
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 مرداد 1400 - 14:27

زخمی شدن جوان فلسطینی در کرانه باختری به ضرب گلوله صهیونیست‌ها

زخمی شدن جوان فلسطینی در کرانه باختری به ضرب گلوله صهیونیست‌ها

مدیر امداد و اورژانس هلال احمر فلسطین از زخمی شدن یک شهروند فلسطینی به ضرب گلوله نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در شمال کرانه باختری خبر داد.  به نقل از فلسطین الیوم، احمد جبریل، مدیر امداد و اورژانس هلال احمر فلسطین در استان نابلس خاطرنشان کرد، در جریان درگیری‌ها در شمال کرانه باختری یک شهروند فلسطینی

زخمی شدن جوان فلسطینی در کرانه باختری به ضرب گلوله صهیونیست‌ها

مدیر امداد و اورژانس هلال احمر فلسطین از زخمی شدن یک شهروند فلسطینی به ضرب گلوله نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در شمال کرانه باختری خبر داد.

 به نقل از فلسطین الیوم، احمد جبریل، مدیر امداد و اورژانس هلال احمر فلسطین در استان نابلس خاطرنشان کرد، در جریان درگیری‌ها در شمال کرانه باختری یک شهروند فلسطینی به ضرب گلوله جنگی نیروهای ارتش رژیم اشغالگر در شهرک «بیتا» واقع در جنوب نابلس زخمی شد و کادر هلال احمر این جوان ۲۱ ساله را به بیمارستان دولتی «رفیدیا» در این شهر منتقل کردند.
جبریل در ادامه افزود که وضعیت سلامتی این جوان فلسطینی باثبات است.
از زمان آغاز درگیری‌ها در کوه صبیح در ماه مه، هفت فلسطینی شهید شدند که شش شهید از شهرک بیتا و یک تن از روستای “یتما القریبه” بود و بیش از ۳ هزار تن به خاطر شلیک گلوله جنگی و مشقی و نیز استنشاق گاز اشک آور زخمی شدند.
شهرک بیتا تقریبا روزانه شاهد برپایی تظاهرات در اعتراض به ایجاد کانون شهرک‌سازی در اراضی فلسطینی به ویژه در کوه صبیح است.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس چسبيده

چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح