کد خبر : 3396
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 - 21:11

دلایل کم توجهی نهادهای رسمی به سبک های آزاد کاراته

دلایل کم توجهی نهادهای رسمی به سبک های آزاد کاراته

  یک مربی سبک های آزاد کاراته گفت: سبک های کنترلی از یک سازمان جهانی و دارای مسابقات آسیایی، جهانی و اخیرا هم در مسابقات المپیک حضور دارد به همین دلیل نهادهای رسمی بیشتر به آن توجه و تمرکز دارند. فرهاد موقر در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: سبک های آزاد در بین

دلایل کم توجهی نهادهای رسمی به سبک های آزاد کاراته

  یک مربی سبک های آزاد کاراته گفت: سبک های کنترلی از یک سازمان جهانی و دارای مسابقات آسیایی، جهانی و اخیرا هم در مسابقات المپیک حضور دارد به همین دلیل نهادهای رسمی بیشتر به آن توجه و تمرکز دارند.

فرهاد موقر در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: سبک های آزاد در بین آحاد جامعه از جایگاه خیلی خوبی برخوردار هستند و استقبال از این سبک ها بیشتر و بهتر است.
وی با بیان اینکه کاراته در هر سبکی کاراته است و نباید سبک های کنترلی و آزاد را از هم جدا و تفکیک کرد، ادامه داد: فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران فدراسیون تمامی سبک ها است پس نباید فرقی بین سبک های مختلف کاراته گذاشته شود.
این مربی سبک های آزاد کاراته تصریح کرد: هر کسی که بخواهد در سبک های آزاد موفق شود باید تمرین و ممارست جدی داشته و در کنار تمرین کاراته، تمرین بدنسازی و از همه مهمتر از یک استاد برجسته بهره مند شود.
موقر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه سبک های آزاد و کنترلی را در مقابل هم  یا در کنار هم می‌بینید، ادامه داد: در کاراته سبک های آزاد و کنترلی در کنار هم هستند و نباید سبک ها از هم تفکیک شود زیرا با کنار هم قرار گرفتن سبک ها، رشد و پیشرفت کاراته میسر می شود.
این مربی سبک های آزاد کاراته تشریح کرد: در اردبیل گستره جمعیتی فعالان کاراته سبک های آزاد نسبت به کنترلی از دیر باز زیاد بوده و احتمالا بستگی به مسایل ژنتیکی و کوهستانی بودن اردبیل دارد که امیدواریم با فعالیت بیشتر اساتید کاراته کنترلی این نقیصه بر طرف شود.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس چسبيده

چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح