کد خبر : 69349
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آبان 1400 - 22:41

خاطرات والدین شهدا اسناد تاریخی محسوب می‌شوند

خاطرات والدین شهدا اسناد تاریخی محسوب می‌شوند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: خوانش شفاهی والدین شهدا از حماسه‌ها و ایثار فرزندان شهیدشان به عنوان یک سند افتخار برای دوران دفاع مقدس است. به گزارش ایسنا، عبدالله مرتضوی در دیدار با خانواده شهیدان «نصرالله، محمد و رضا جنیدی» از شهدای دوران دفاع مقدس در شهر پیشوا، با تبریک

خاطرات والدین شهدا اسناد تاریخی محسوب می‌شوند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: خوانش شفاهی والدین شهدا از حماسه‌ها و ایثار فرزندان شهیدشان به عنوان یک سند افتخار برای دوران دفاع مقدس است.

به گزارش ایسنا، عبدالله مرتضوی در دیدار با خانواده شهیدان «نصرالله، محمد و رضا جنیدی» از شهدای دوران دفاع مقدس در شهر پیشوا، با تبریک سالروز ولادت امام رضا(ع) و با ادای احترام به مقام ام‌الشهدای دوران دفاع مقدس گفت: پدران و مادران شهدا مایه عزت کشور و دنباله‌روی آرمان‌های امام خمینی(ره) و انقلاب هستند و امروز نیز با حمایت از ولایت همچنان استوار در مسیر دفاع از عزت و اقتدار کشور گام برمی‌دارند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اینکه خوانش شفاهی والدین شهدا از حماسه‌ها و ایثار فرزندان شهیدشان به عنوان یک سند افتخار برای دوران دفاع مقدس است، بیان کرد: روایت شما از سیره اخلاقی و رفتاری شهید، حقیقتی ناب و روشن از شهداست و می‌تواند به عنوان یک سند مرجع در تاریخ دفاع مقدس مورد استناد پژوهشگران حوزه جنگ و حماسه قرار گیرد.
حاجیه خانم جعفری جنیدی در این دیدار با بیان اینکه همچنان در طول سال‌های پس از دفاع مقدس، استوار در مسیر انقلاب ایستاده‌ایم، بر حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب و ولایت‌پذیری تأکید کرد.
«محمد جنیدی جعفری»، سال ۱۳۳۳ در شهرستان قم به دنیا آمد و سال ۱۳۶۲، در جزیره مجنون عراق بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سر، به شهادت رسید.
«رضا جنیدی جعفری»، سال ۱۳۴۴ در شهرستان قم به دنیا آمد و سال ۱۳۶۲ در چناره مریوان بر اثر سرمازدگی به شهادت رسید.
«نصرالله جنیدی جعفری» در سال ۱۳۳۹ در شهرستان قم به دنیا آمد و سال ۱۳۵۹ در کرخه نور بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید. اثری از پیکرش به دست نیامد و مزار یادبود او در امامزاده جعفر شهرستان پیشوا قرار دارد.
منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس چسبيده

چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح