کد خبر : 2216
تاریخ انتشار : جمعه 15 مرداد 1400 - 14:49

بیشترین مراجعه به بیمارستان‌ها را شاهدیم / خوزستانی‌ها دو هفته در خانه بمانند

بیشترین مراجعه به بیمارستان‌ها را شاهدیم / خوزستانی‌ها دو هفته در خانه بمانند

  رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: مردم اگر می‌خواهند آن‌ها را روی تخت بیمارستان نبینیم دو هفته در خانه بمانند و دید و بازدید نروند تا پیک جدید کرونا فروکش کند. دکتر فرهاد ابول‌نژادیان با حضور در بیمارستان رازی در پیام ویدیویی اظهار کرد: بار مراجعه به بیمارستان‌ها بسیار زیاد است و

بیشترین مراجعه به بیمارستان‌ها را شاهدیم / خوزستانی‌ها دو هفته در خانه بمانند

  رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: مردم اگر می‌خواهند آن‌ها را روی تخت بیمارستان نبینیم دو هفته در خانه بمانند و دید و بازدید نروند تا پیک جدید کرونا فروکش کند.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان با حضور در بیمارستان رازی در پیام ویدیویی اظهار کرد: بار مراجعه به بیمارستان‌ها بسیار زیاد است و همکاران ما با تمام وجود در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.
به گزارش ایسنا، وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین تعداد مراجعه‌کنندگان به بیمارستان‌ها را داشتیم به گونه‌ای که هفت هزار و ۲۰۰ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان خوزستان مراجعه کردند که ۴۲۳ نفر از این بیماران بستری شدند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: علاوه بر این یک هزار نفر نیز به صورت سرپایی داروهای تزریقی را دریافت می‌کنند.
وی گفت: مردم اگر می‌خواهند آن‌ها را روی تخت بیمارستان نبینیم دو هفته در خانه بمانند و دید و بازدید نروند تا پیک جدید کرونا فروکش کند.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس چسبيده

چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح