کد خبر : 2090
تاریخ انتشار : جمعه 15 مرداد 1400 - 14:11

بیانیه کمیسیون روابط خارجه سنای آمریکا در مورد تونس

بیانیه کمیسیون روابط خارجه سنای آمریکا در مورد تونس

رئیس و معاون کمیسیون روابط خارجه سنای آمریکا در بیانیه‌ مشترکی از رئیس جمهوری تونس خواستند به اصول دموکراتیک که حافظ روابط دوجانبه است، متعهد باشد. به گزارش ایسنا، به نقل از سایت المیادین، در این بیانیه بابت تشدید تنش و بی ثباتی در تونس ابراز نگرانی شده و آمده است که قیس سعید، رئیس

بیانیه کمیسیون روابط خارجه سنای آمریکا در مورد تونس

رئیس و معاون کمیسیون روابط خارجه سنای آمریکا در بیانیه‌ مشترکی از رئیس جمهوری تونس خواستند به اصول دموکراتیک که حافظ روابط دوجانبه است، متعهد باشد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت المیادین، در این بیانیه بابت تشدید تنش و بی ثباتی در تونس ابراز نگرانی شده و آمده است که قیس سعید، رئیس جمهوری تونس باید به اصول دموکراتیک که حامی روابط آمریکا و تونس است، مجددا متعهد شود. ارتش این کشور نیز باید نقش خود را در دموکراسی مشروطه برعهده بگیرد.
در این بیانیه آمده است که شراکت میان دو کشور توسعه یافته و عمیق شده است زیرا براساس احترام متقابل به حاکمیت قانون و پایبندی به اصول دموکراتیک است.
تونس در روزهای گذشته شاهد بحران سیاسی در سایه تحولات اقتصادی و مشکلات در مقابله با پاندمی کروناست.
یکشنبه گذشته قیس سعید طی حکم‌هایی هشام المشیشی، نخست‌وزیر را برکنار، فعالیت پارلمان را به مدت ۳۰ روز تعلیق و مصونیت نمایندگان را لغو کرد.
روز دوشنبه هم رئیس جمهوری تونس تصمیمات جدیدی گرفت از جمله اینکه وزیر اقتصاد و دارایی و وزیر فناوری اطلاعات را برکنار و ماموریت‌هایی به مسوولان ارشد دولتی از جمله وزیر کشور و دفاع داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس چسبيده

چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح