کد خبر : 3917
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 مرداد 1400 - 0:47

بودجه تخصیصی کمیته ملی پارالمپیک واریز شد

بودجه تخصیصی کمیته ملی پارالمپیک واریز شد

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک توکیو از تخصیص ۷ میلیارد تومان بودجه کمیته ملی پارالمپیک از سوی خزانه دولت خبر داد و گفت: امیدوارم مابقی بودجه نیز بزودی واریز شود تا دغدغه ای برای اعزام کاروان به بازیهای پارالمپیک توکیو نداشته باشیم. هادی رضایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: روز گذشته

بودجه تخصیصی کمیته ملی پارالمپیک واریز شد

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک توکیو از تخصیص ۷ میلیارد تومان بودجه کمیته ملی پارالمپیک از سوی خزانه دولت خبر داد و گفت: امیدوارم مابقی بودجه نیز بزودی واریز شود تا دغدغه ای برای اعزام کاروان به بازیهای پارالمپیک توکیو نداشته باشیم.

هادی رضایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: روز گذشته با حمایت وزارت ورزش و جوانان و سازمان برنامه و بودجه مبلغ ۷ میلیارد تومان از سوی خزانه دولت به حساب کمیته ملی پارالمپیک واریز شد که بلافاصله اقدام به رزرو و تهیه بلیت برای کل کاروان کردیم.
وی گفت: برای رزور هتل در توکیو، برگزاری اردوهای تدارکاتی ورزشکاران اعزامی به پارالمپیک و خرید البسه منتظر واریز حداقل بودجه در ماههای آینده هستیم تا مشکلی برای اعزام کاروان به بازیهای پارالمپیک توکیو نداشته باشیم.
سرپرست کاروان ایران در بازیهای پارالمپیک توکیو تصریح کرد: در حال حاضر ۶۱ نفر در لیست نفرات اعزامی به توکیو قرار گرفته اند که تا زمان اعزام امکان دارد نفراتی به این لیست اضافه شوند و یا در صورت افت رکورد ورزشکاران، کاهش پیدا کند.
وی همچنین با اشاره به واریز حقوق ورزشکاران پارالمپیکی تا پایان خرداد، خاطرنشان کرد: حقوق کلیه ورزشکاران شانس کسب مدال طلا، نقره و برنز در بازیهای پارالمپیک توکیو تا پایان خرداد واریز شد و تا به امروز هیچ بدهی به ورزشکاران پارالمپیکی نداریم.
رضایی در پایان از واریز پاداش به مبلغ ۳ میلیون تومان به حساب ورزشکاران و کادر فنی اعزامی به پارالمپیک توکیو به مناسبت میلاد امام رضا (ع) خبر داد و گفت: این پاداش شب تولد امام رضا (ع) به حساب ورزشکاران و کادر فنی اعزامی به توکیو واریز شد.
منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس چسبيده

چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح