کد خبر : 69718
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آبان 1400 - 23:09

برخورد با بیش از ۲۰ تور گردشگری غیرمجاز در آذربایجان شرقی

برخورد با بیش از ۲۰ تور گردشگری غیرمجاز در آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون گردشگری آذربایجان شرقی از برخورد با بیش از ۲۰ تور گردشگری غیرمجاز و توقف فعالیت آن‌ها در استان طی سه ماه نخست سال ۱۴۰۰ خبر داد. علیرضا بایرام زاده ضمن اعلام این خبر گفت:  با توجه به تثبیت نسبی شرایط بیماری کرونا و آغاز به فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، به منظور

برخورد با بیش از ۲۰ تور گردشگری غیرمجاز در آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون گردشگری آذربایجان شرقی از برخورد با بیش از ۲۰ تور گردشگری غیرمجاز و توقف فعالیت آن‌ها در استان طی سه ماه نخست سال ۱۴۰۰ خبر داد.

علیرضا بایرام زاده ضمن اعلام این خبر گفت:  با توجه به تثبیت نسبی شرایط بیماری کرونا و آغاز به فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، به منظور برخورد با تورهای غیرمجاز، هماهنگی‌های لازم با مراجع قضایی و انتظامی صورت گرفته است.
وی ادامه داد: با عنایت به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای مقابله و برخورد با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان، طی سه ماه نخست سال جاری با بیش از ۲۰ تور گردشگری غیرمجاز برخورد و به مراجع قضایی دلالت داده شده است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، بایرام زاده بیان کرد: ارائه خدمات تور با عناوینی مانند گروه کوهنوردی و طبیعت‌گردی بدون داشتن مجوز بند “ب” ممنوع است، فعالیت این گروه‌ها از سوی معاونت گردشگری و انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان رصد و برای پیگیری به مراجع قضایی ارسال می‌شود.
منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس چسبيده

چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح