کد خبر : 8514
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 شهریور 1400 - 22:03

بازگشایی تدریجی و ترکیبی مدارس با اولویت سلامت دانش‌آموزان

بازگشایی تدریجی و ترکیبی مدارس با اولویت سلامت دانش‌آموزان

  سرپرست آموزش و پرورش لرستان می‌گوید: راهبرد ما، بازگشایی تدریجی و ترکیبی مدارس با اولویت سلامت دانش‌آموزان است. سید عیسی سهرابی هجدهم شهریورماه در نشست شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش لرستان با تأکید بر آمادگی مجموعه‌ی تعلیم و تربیت برای آغاز سال تحصیلی جدید، با بررسی گزارش‌های ارائه شده توسط اعضای ستاد

بازگشایی تدریجی و ترکیبی مدارس با اولویت سلامت دانش‌آموزان

  سرپرست آموزش و پرورش لرستان می‌گوید: راهبرد ما، بازگشایی تدریجی و ترکیبی مدارس با اولویت سلامت دانش‌آموزان است.

سید عیسی سهرابی هجدهم شهریورماه در نشست شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش لرستان با تأکید بر آمادگی مجموعه‌ی تعلیم و تربیت برای آغاز سال تحصیلی جدید، با بررسی گزارش‌های ارائه شده توسط اعضای ستاد پروژه مهر از اقدامات انجام گرفته، موارد قابل پیگیری را در دستور کار قرار داد.
وی افزود: استراتژی آموزش و پرورش «با اولویت سلامت دانش‌آموزان» بازگشایی حضوری مدارس به صورت تدریجی و ترکیبی است و سناریوهای مختلف آموزشی از طریق رسانه‌ها و آموزش و پرورش اطلاع رسانی خواهد شد.
فرید بهرامی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان نیز ضمن ارائه گزارشی از واکسیناسیون دوز اول و دوم فرهنگیان در سطح استان، گفت: همکارانی که کارت واکسیناسیون دوز اول را دارند بایستی برای دریافت دوز دوم مراجعه کنند.
در این نشست مواردی همچون گزارش وضعیت کمی و کیفی بازدیدها، تقویت تیم نظارتی از خود شهرستان‌ها(با تعریف ناظر استانی پروژه مهر و با ابلاغ استانی برای پیگیری بیشتر)، تحلیل متناسب با برنامه‌ریزی، اهتمام ویژه به ثبت نام پایه‌ها به ویژه اول، هفتم و دهم، جلب مشارکت‌های مردمی، جذب کودکان بازمانده از تحصیل و جلوگیری از ترک تحصیل دانش‌آموزان به ویژه دختران، پیگیری سناریوهای مختلف آموزشی مدیران و پیگیری مدارس در مکان‌هایی که زیرساخت مناسب ندارند، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس چسبيده

چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح